Як підвищити click through rate (CTR) твітів?

Dan Zarella, який представляється не інакше як науковець в галузі соціальних медіа, опублікував дуже цікаву і корисну статтю, в якій виклав досить важливі поради щодо підвищення CTR твітів.

1. Пишіть твіти від 120 до 130 знаків.
Автор проаналізував 200 тисяч твітів і вивів ось такий графік розподілу кліків в залежності від довжини твітів:

increase ctr

Пишіть твіти від 120 до 130 знаків

Хоча, здавалося б, все повинно бути навпаки: лаконічні твіти повинні залучати більше уваги.

2. Розміщуйте посилання рівно в кінці першої чверті твіту.
Знову ж, графік складений на основі аналізу 200 тисяч твітів:

increase ctr
Посилання недалеко від початку твіту або в його кінці

increase ctr
Посилання в кінці твіту

Важливий момент: на графіку чітко видно, що посилання на самому початку твіту взагалі є марними.

3. Твітьте потроху

increse ctr
Твітьте потроху

Як видно з графіка, найкраще – не частіше одного разу на годину.

4. Включайте в твіт правильні слова

increase ctr
Включайте в твіт правильні слова

Вживання via, @ і RT значно підвищує клікабельність.
Зверніть увагу також на негативні слова.

5. Використовуйте систему paper.li
paper.li – щось типу віртуальної газети, яка різко допомагає збільшити CTR:

increase ctr
Використовуйте систему paper.li

6. Використовуйте слова, які закликають до дії: більше дієслів, менше іменників

increase ctr
Більше дієслів, менше іменників

Як видно з графіка, найкраще взагалі-то вживати прислівники. Такі прислівники, як beautifully, quickly, steadily, amazingly, quite і totally при акуратному вживанні можуть різко підвищити клікабельність твіту.
Не можете вжити прислівник – вживайте дієслово.
А найгірше – прикметники.
Шкода, що поки що немає результатів подібних досліджень в укрнеті, але навряд чи вони надто сильно відрізнялися б.

7. Твітьте на вихідних

increase ctr
Твітьте на вихідних

П’ятниця, субота і неділя – ідеальні дні для твітів.

8. Твітьте вечорами

increase ctr
Твітьте вечорами

Для того, щоб дізнатися найкращий час для твітів, виходячи з пунктів 7 і 8, можна використовувати сервіс Tweriod – він покаже вам, в який час ваші фоловери найбільш активні і відповідно ваші твіти здобудуть найбільший ефект.

9. Не використовуйте хештеги
Хештеги в твіті оформлені так само, як і посилання, і тому відволікають від них увагу!

increase ctr
Не використовуйте хештеги

10. Не використовуйте шортенери
Обрізане посилання на людському домені викликає набагато більшу довіру, ніж скорочене, яке невідомо що приховує.

increase ctr
Не використовуйте шортенери

До того ж, довге посилання викликає «ефект великої кнопки» – по ньому хочеться клацнути.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*