Чому наше визначення соціальної взаємодії засобів масової інформації є неправильним?

Минулого тижня, в подкасті від Мітча Джоела з Бобом Хоффманом «Оголошення протилежностей» було сказано дещо цікаве. Завжди будучи майстром поєднувати песимізм і маючи багатий досвід при обговоренні маркетингу, песимістичний прогноз Хоффмана на такі фрази, як “участь” і “взаємодія” у соціальних медіа наштовхнуло написати цю статтю.
оціальна взаємодія засобів масової інформації

Мабуть, нам подобається слово “взаємодія”
Якщо ви подивитеся в Інтернеті та соціальних медіа зі сфери маркетингу, то як часто побачите слова “участь” і “взаємодія”, котрі кидають навколо нас? Чесно кажучи, ці слова настільки приїлись, що ми не знаємо, чи якісь інші слова дійсно “утримують” свою актуальність довше. Тож дозвольте поставити вам важливе питання, в яке ви повинні вдуматись:

  • Як ви визначаєте “залученість” і “взаємодію” в рамках маркетингової кампанії Вашої фірми?
  • Ця активніть заснована на коментарях до суті питання?
  • Чи проводите соціальні акції у засобах масової інформації?
  • Хтось дзвонить у ваш магазин або офіс після таких кампаній?
  • Як відбувається оформлення покупки через соціальні мережі?

Відповіді на ці запитання покажуть ступінь вашої участі в маркетинговій кампанії, але існує і інша точку зору.

Читання є взаємодією
Часто, коли хтось говорить на конференціях, і показує глядачам неймовірну кількість прикладів, сторінок окремих осіб, які можна буде прочитати на сайті, в процесі дослідження веб-інформації, більшість уже володіє цією інформацією. Вірите чи ні, багато клієнтів, які купують товар, спочатку прочитали хоча б 100 сторінок веб-сайту, перш ніж вперше побачились з продавцем. Деякі з них навіть читали більше 500 сторінок.

Задумайтеся про це на секунду … 500 сторінок?! Чи можете ви уявити собі читання (не простий перегляд) 500 сторінок будь-якого сайту?? Так чи інакше, у нас стає все більше і більше спільного з нашими клієнтами. Наприклад, більшість компаній і брендів, які звертаються за допомогою до The Sales Lion читали їх книгу, перш ніж, навіть, перший раз розмовляти. Це означає, що вони вже прочитали більше 250 сторінок інформації. А ви запитали б, чим ці люди будуть займатися при безпосередній зустрічі? При цьому дуже легко уявити їх взаємодію на сторінці Facebook, твітер, або за допомогою коментаря в блозі.

Інтерактивне спілкування проти соціальної взаємодії
Ми не знаємо, як ви, але більшість вибирають “інтерактивне спілкування” замість “соціальної взаємодії”, адже це зручно в будь-який день тижня. Це може звучати по-блюзнірськи для деяких в цій галузі, але Інтернет – це кращий інструмент продажів у світі. Чому ж перегляд сторінок не вважається видом соціальної взаємодії? І чому компанії вважають зміст сторінок більш важливим, ніж те, що любить публіка – лайки, Інтернет-друзі, файлообмінники і таке інше?

Економіка Освіта
Вся ця розмова йде до того, що освіта в економіці повинна врахувати еру інформаційно-керованих систем, якими користуються споживачі. Бренди, якщо вони хочуть бути великими, повинні бути господарями всього загалу споживачів, які є творцями контенту, який і є шляхом до істинного просування продукту чи бренду в цілому.

Повернення
У нас є декілька спірних питань, щоб запитати вас: де, із переліку соціальних медіа, ви краще сприймаєте маркетингові пріоритети? Чи ототтожнюєте ви, інтерактивне спілкування та безпосередню взаємодію? Ви бачите соціальну взаємодію як більш або менш важливу, ніж замітки в соціальних мережах? Чому?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*