12% бюджету політиків США піде у соцільні мережі

За даними дослідження агенції iProspect, з 9 млрд. доларів, що планується витратити на політичну кампанію перед президентськими виборами,12% бюджету буде вкладено в цифрові ЗМІ. Інфограма продемонструє, як витрачатимуться гроші на засоби соціального розповсюдження.

Теоретично соціальні мережі надають кандидатам можливість оцінювати свої переваги та рекламувати себе засобами«сарафанного радіо», так званого «маркетингу із вуст у вуста».

За дослідженнями iProspect, 38% людей, котрі користуються соціальними мережами, повідомляють, що через публічні сторінки вони дізнаються про політичні уподобання своїх друзів, котрі вони не обговорюють за межами Інтернету. Іноді це призводить до не дуже хороших речей, тож 10% опитаних заблокували своїх друзів, тому що вони пишуть забагато політичних постів.

Інформованість дуже важлива, особливо у державі, що на шляху розвитку, але навіть “современный мобильный маркетинг через смс” вже сьогодні дозволяє покрити аудиторію ні чим не меншу за ТБ-рекламу. Інфоргама включає у себе мапу, де розмічені переважні напрямки для витрачання грошей на політичну кампанію, а також демографічні показники по кількості прихильників кожного кандидата.

Діаграма також дає можливість побачити рейтинги людей, котрі часто не беруть до уваги у цьому виді аналізу — перспективи перших леді. Поки губернатор Мітт Ромні має солідну базу послідовників у Твіттері — 1,5 млн. чоловік, Енн Ромні відстає від нього — в неї лише 133,000 послідовників. Для порівняння, Мішель Обама має 1,8 млн. послідовників— це більш, ніж Енн і Мітт Ромні разом. Президент Барак Обама має найбільшу кількість послідовників на сьогоднішній день — 20.9 млн. Щоб побачити ситуацію у Facebook погляньте на інфограму нижче.*

12% бюджету політиків США піде у соцільні мережі
12% бюджету політиків США піде у соцільні мережі

* – для тих, хто погано знає англійску мову, ми трохи пізніше підготуємо переклад інфографіки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*