Все, що потрібно знати про Facebook сторінки

Управління зовнішнім виглядом Facebook завжди було справжнім випробуванням для глобальних брендів . Коли доводиться зіткатися із різними мовами, виразами, способами розуміння і т.д., зображення єдиного зовнішньоговигляду Facebook стає складним завданням. У минулому було лише дві опції: (1) створити декілька сторінок Facebook для різних мов та регіонів або (2) застосовувати одну і ту саму сторінку Facebook та гео-цільовий зміст для різних мов та регіонів. Обидва варіанти добре підходили брендам в минулому, але це не зовсім ідеальна методика. Facebook нарешті визнав це, та надав третій варіант.

Все, що потрібно знати про Facebook сторінкиНе так давно Facebook оголосив, що було запущено використання сторінок у світовому масштабі. Це дозволяє глобальному бренду мати один унікальний URL, що перенаправляє безпосередньо на власну сторінку, та одну сторінку для всіх місцевих регіонів. Наприклад, коли ви відвідуєте сторінку http://fb.com/marketing, то ви використовуєте глобальну сторінку Facebook. Однак, в залежності від вашого місце розташування, Facebook автоматично перенаправить вас на місцеву сторінку, що належить до вашого регіону.

Якщо місцевої сторінки вашою мовою або в вашому регіоні не існує – ваш пошук буде переадресовано до глобальної сторінки. На перший погляд це може стати ідеальним рішенням для всіх світових брендів, проте, після розмови з нашими представниками Facebook, ми дізналися, що такий метод розрахованый не на всіх. Перед тим, як прийняти рішення про перехід, слід ретельного все обміркувати. Ось що потрібно знати, перш ніж зробити перехід:

Права Адміна

Якщо у вас глобальний бренд з декількома мовами і регіонами, часто доводиться мати кілька співробітників. Швидше за все, вам навіть прийдеться мати справу із кількаому агенціями. Коли об’єднуються всі сторінки, виникає питання – хто і на що має права адміністратора. Якщо це стосується глобальних сторінок, кожен має однакові права. Місцеві сторінки все ще є адмінами своїх сторінок, і глобальні адміністратори – адміністратори глобальних сторінок. Адміністратори глобальних сторінок можуть бачити «інсайт» усіх властивостей – це єдине, що змінюється. Бути в змозі виміряти своє істинне глобальне охоплення – це классно. Однак, ви не зможете ізолювати відображення глобальної сторінки від місцевої, яка з’являється при поверненні назад.

Зміст

При зміні налаштувань вашої сторінки, користувачі, якім сподобалися місцева сторінка і глобальна сторінка, все ще будуть бачити зміст обох сторінок. Після переміщення користувачів, яким подобається ваша сторінка, буде автоматично направлено на місцеву сторінку. Тим не менш, до цих пір неясно, чи будуть вони також бачити оновлення на глобальній сторінці. Це означає, що на всіх ваших локальних сторінках потрібний ПЕРШОКЛАСНИЙ контент. Можна дублювати змісті перекладати його, але обов’язково потрібно активно оновлювати локальні сторінки так само, як глобальну сторінку. Це також стосується різноманітних акцій. Можливо, доведеться дублювати акції по декількох каналах, з тим щоб всі фани могли взяти участь. Це стане більш ясним, коли з’явиться більше конвертованих сторінок.

Досвід взаємодії

Досвід взаємодії програми для користувача інтерфейсу та внутрішній інтерфейс змінюються зовсім мало. Якщо це ком’юніті – менеджеру все одно потрібно завантажувати контент, картинки профілю, фотографії обкладинок, а вкладки – так само, як і раніше – як місцеві та окремі сторінки. Якщо ви користувач, ви будете переходити на сторінку Facebook,ставити відмітки «сподобалось», і отримувати їх зміст. Звучить дуже просто, чи не так? Але всі зміни відбуваються далі. Про ігри наразі дуже мало відомо, проте ми сподіваємося, що данний “источник” трохи пізніще нам надасть більше інформації.

Користувачів автоматично відносять до якоїсь сторінки (глобальних сторінок або місцевих, в залежності від їх місця розташування), і вони будуть отримувати оновлення тільки з цієї сторінки. На даний момент ще неясно, чи буде користувач отримувати оновлення із глобальної сторінки, а також місцевої сторінки, але користувачі мають можливість зробити це вручну. Користувач Facebook може вручну змінити свій регіон та поставити «подобається» для інших регіонів,щоб отримати оновлення.

Для того, щоб конвертувати сторінку, необхідно зв’язатися з представниками Facebook. Наразі, Facebook вручну конвертує сторінки на глобальні для тих, кого це цікавить. Щоб побачити глобальні сторінки в дії, відвідайте Kit Kat чиFacebook Global Marketing!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*