21 seo-порада для власників веб-сайтів

Інтернет-видавництва – наприклад, мас-медіа чи інформ-агенції, дуже залежать від читачів (відвідувань та переглядів). Власне саме відвідувачі основний і часто єдиний дохід таких видань.

21 сео-порада для веб-сайтів

ЗМІ в мережі мають одну цікаву особливість – основний трафік вони отримують з пошукових систем, тому інколи диву даєшся, бачачи, що багато видань дуже мало уваги приділяють оптимізації своїх сайтів. Далі ви дізнаєтесь про речі, котрі зазвичай забувають солідні видання.

Забудьте про ключові слова

  1. Якщо на вашому сайті передбачено категорії новин, перевірте чи всі новини мають категорію, чи новини відповідають цій категорії. Буде досить цікаво бачити новину про кримінальні «розбірки» в «новинах культури»
  2. Акуратне оформлення – стандартний, акуратний, газетний формат, текст не повинен бути “де завгодно”. Зображення повинно відповідати тексту й розміщуватись саме так, щоб було зрозуміло — воно ілюструє саме цей текст.
  3. Переконайтесь, що усі статті в категоріях мають зворотній лінк на головну, це підвищує актуальність публікації.
  4. Якщо у вас є власний пошук по ресурсу, повинні моніторитись й пошукові запити (якщо ні – розробника на килимок)! В середньому 10% найпопулярніших запитів пов’язані з головною сторінкою сайту. Спостерігайте за цією цифрою.
  5. Також перевіряйте за якими фразами знаходиться ваш сайт. Цей показник теж потрібно враховувати, одначе це не означає, що потрібно писати лише на ті теми, за якими вас знаходять. Так можна дійти до кумедного — наприклад писати лише про шпинат.
  6. Текст для лінків повинен бути осмислений, лінки на зразок “тут” та “ось” не завжди є гарним тоном. Бажано використовувати слова так, щоб читач розумів куди він потратить перейшовши по лінкові. Наприклад фраза “Найкраща випічка – у цегельних пічках”. Лінк випічках і пічках має вести на зовсім різні категорії. «Тут» та «ось» можна лише зрідка використовувати для “запрошення” на блог активної аудиторії, але краще це робити це обережно й на надійних ресурсах, для прикладу в блогах, при посилання на свій портал.
  7. Вказуйте назву статті та категорію в мета-тегах заголовку. Він найвищий у семантичній ієрархії більшості пошукових систем. Для прикладу при розміщення статті про рейтинг шахістів заголовок може бути такий “Опубліковано новий рейтинг шахістів. Спорт. Новітнє інтернет видання. ” Цей мета-тег має описове призначення й відразу дозволяє пошуковій системі побачити чому присвячено публікацію (рейтингам, шахістам, спорту й новітнім інтернет виданням). Крім того цей тег з’явиться у видачі пошукових систем — а отже користувачі теж побачать його й перейдуть по лінкові, що їх зацікавить.
  8. Не забувайте про теги підзаголовків (H1, H2, H3 та ін.). Використовуйте їх при описі сторінки, дублюйте назви статей.
  9. Не відмовляйтесь від тегів параграф (

    та

    ) зараз з’являється багато сайтів, які використовують таблиці та перенесення рядків, а даремно. Параграф це теж семантика — враховується як пошуковими системами, так и специфічними браузерами.

Очистіть код

  1. Перенесіть усі вбудовані javascript’и у зовнішній файл, також було б зовсім непогано виклики цих скриптів змістити в низ сторінки. Це дасть відразу дві відчутні переваги: пошукові системи люблять бачити більше контенту — перенісши скрипти у зовнішній файл ви дасте їм це, крім того скрипти будуть виконуватись в кінці завантаження сторінки й не будуть її гальмувати. Також зовнішній файл браузер може кешувати, а це значить, що він не буде завантажувати його щоразу коли користувач відкриває нову стоніку а буде брати його з диску — швидкість завантаження збільшиться, а ваш трафік на сервері економиться.
  2. Та ж сама причина для винесення в окремий файл таблиці стилів.

Видаляйте дублікати

  1. Посилання беріть завжди однієї й тієї ж структури (немає сенсу при посилання на головну писати: site.name, site.name/, site.name/index.php, ). Виробіть єдиний стиль та дотримуйтесь його.
  2. Пошукові системи бачать адреси site.name/index.php?&uu766cb та site.name/sport/turnirs як дві різні сторінки, хоча контент на них може бути ідентичним, це дублі за це можуть накласти санкції — тому остерігайтесь дублів — прибирайте їх.
  3. Розбивайте статті на сторінки послідовно. Якщо у вас є велика стаття й ви розбили її на частини, цілком ймовірно що внизу статті є посилання на інші її частини – прослідкуйте, щоб й тут не було дублювання.
  4. Розберіться з сокетами — не допускайте, щоб їх використання викликало появу дублювання.
  5. Посилання одного й того ж виду в навігації та розділах — не допускайте ситуації, коли лінки можуть мати вигляд site.name/katki, та site.name/katki /index.php. Оберіть щось одне.
  6. Та ж порада, але стосовно лінків на головну сторінку.

Декілька бонусних порад

  1. Додайте rrs на свій портал. І увімкніть у налаштуваннях функцію публікації лінку на джерело. Сплогери мають звичку отримувати контент з стрічок новин, а публікація лінку дозволить вам мати з цього певний профіт — у вигляді посилання на ваш портал.
  2. Оголосіть нагороду за розміщення вашого лінку. Створіть конкурс чи лотерею, де однією з умов буде лінк на вас.
  3. Унікальний текст для мета-тегів. Це не впливає на ранжування, одначе забезпечує кращий вигляд в результатах пошуку, якщо ваші копірайтери пишуть хороші тексти, чому б не використати це на свою користь?
  4. Створіть карту сайту для пошукових систем та додайте її в панель майстрів від гугла — це не лише прискорить індексацію а й допоможе при проблемах на сайті. Ви дізнаєтесь про них перші — отже зможете оперативно їх виправити.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*