Хороший контент для роботи на два фронти!

Контент та соціальні мережі – це дуже важливі елементи зв’язку з клієнтами, що також дають можливість підвищити свою позицію в пошукових системах та досягти кращої видимості. Нажаль, багато СЕО стратегій більше уваги приділяють об’єктивному рейтингу, ніж залученню нових клієнтів.

Хороший контент для роботи на два фронти!

Ці тактики збільшують присутність у соціальних мережах за рахунок домовленостей з їх власниками, а не шляхом зацікавлення людей. У такій ситуації не відбувається побудова системи активних клієнтів, які взаємодіють між собою, а також поширюють інформацію серед знайомих. Проте, кваліфіковані оптимізатори в змозі зробити так, щоб контент був наповненим потрібними ключовими словами і одночасно був цікавим для обговорення. Це допомагає побачити його за певними запитами у пошуковій системі та соціальних мережах (не обов’язково придумувати для цього «фокусы» – просто довірте це діло професіоналам).

Виграшним є поєднання оптимізованих ключових слів для запитів та побудова системи соціальних зв’язків серед клієнтів. Проте, багато оптимізаторів продовжують вважати, що потрібно розширювати присутність рекламної інформації усюди, роблять так, що її бачать навіть ті, хто шукав зовсім інше. Це не допомагає залучити нових клієнтів, адже контент бачать люди, які не зацікавлені у ньому. Така стратегія насамперед викликає роздратування у тих, хто помилково потрапив на сторінку сайту. Таким чином, кількість відвідувачів зростає, але від цього не збільшується кількість клієнтів.

Краща порада для майстрів оптимізації – не потрібно так багато СЕО! Краще намагатися об’єднати кращі практики просування контенту, який буде наповнений повноцінним та корисним змістом, а не виглядатиме, як набір ідейно непов’язаних між собою слів.

Наповнення сайту правильним контентом, що також містить смислові ключові слова, дозволить не лише займати найвищі позиції під час пошуку в Google або Яндекс, але й зробить бізнес прибутковим. Зусилля, спрямовані на якісний контент, його оптимізацію та присутність у соціальних мережах, допоможуть реалізувати довгострокові бізнес-цілі, працювати на результат та отримати підтримку постійних клієнтів.

Саме ця стратегія має найвищі показники дієвості та ефективності. Такий маркетинговий план не зможе миттєво збільшити прибуток, але він розрахований на масштабний результат протягом певного часу та збільшення клієнтів без ризиків і, відповідно, оборотів бізнесу.

Успішна маркетингова система не передбачає цілковиту відповідність певним правилам, навпаки, вона має зосередитися на створенні власних правил, що надають змогу реалізувати потреби ринку та будуть стимулювати розвиток бізнесу. Необхідно знати про можливі ризики, щоб стримати їх. Іноді потрібно зробити все можливе для збільшення оборотів. Навіть, якщо це не призведе до миттєвого результату, можна буде побачити причину, що стоїть на заваді подальшого розвитку.

Достеменним джерелом інформації для розвитку бізнесу та збільшенню прибутків стануть періодичні тестування, перехресні перевірки, а також аналіз результатів оптимізації та маркетингової стратегії.

Як Ви вважаєте українські інтернет-магазини використовують таку тактику просування?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*