Секрет популярності Pinterest

За останні два місяці тільки й розмов про те, наскільки вибуховою виявилася популярність нового соціального сервісу під назвою Pinterest.

Противники соціальних мереж “нэгодують”, проклинаючи «ще одну дурнувату соціалку», звичайні користувачі не розуміють, звідки взялася ця популярність, а зацікавлені особи уже навіть там зареєструвались та «пінають» свої та чужі картинки.

Розглядаючи та аналізуючи успіхи Pinterest за останні два роки, в першу чергу варто взяти до уваги кілька моментів. Перший — це географія проекту: яким би він вибуховим не був, головна його аудиторія все ж поки зосереджена в США та Британії, і до світового володарювання, яке має Twitter чи Facebook ще далеко. Другий момент — це своєрідність аудиторії: жінка, що цікавиться домашніми речами, модою та няшними фото – один з типових портретів користувача Pinterest.

Наскільки зміниться аудиторія цього сайту до кінця цього року, прогнозувати важко. Кількісно, очевидно, вона зростатиме й далі, а от чи стане Pinterest заповідником для домогосподарок, чи здобуде цікавість і серед інших соціальних категорій – поки незрозуміло.

Якщо ж повернутися до причин такої популярності, то насправді вона дуже банальна. Я б назвав це Фейсбуком для картинок. Немає нічого простішого, ніж лайкати та репостити картинки за різними тематиками, і чомусь лише автори Pinterest здогадалися зробити такий проект. Сайт є прекрасним соціальним фільтром: в кожному тематичному розділі – Архітектура, Дизайн, Декор, Рецепти, Фото – можна побачити зображення, відфільтровані тими самими користувачами, які ставили лайк чи робили репін (републікацію) картинки.

Facebook схожим чином фільтрує весь контент, який ми бачимо у своїй стрічці, проте в ній ми спостерігаємо і фото, і відео, і статуси, і багато чого іншого, що можливо не так цікаво. Pinterest вирішив зосередитися лише на візуальному контенті, і не прогадав: як я вже давно казав, картинки переглядати набагато простіше та цікавіше, ніж абзаци тексту.

Судячи з перших хвалебних відгуків американських інтернет-журналів для жінок та інтернет-магазинів, потенціал для використання Pinterest брендами, особливо у галузі кулінарії, моди, декору та дизайну є досить високий. Якщо адміністрація ресурсу запустить цього літа спеціальний функціонал для компаній, то бренди матимуть хороший шанс для реалізації ще одного каналу спілкування з людьми. Чи буде це корисно для українських брендів – це вже інше питання. Поки що українська аудиторія Pinterest є незрівнянно мізерна.

P.S. Якщо треба інвайт – пишіть у коментарях свій e-mail.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*