Бренди в якості спонсорів для баркемпу: кейс ТМ Objerky

Минулого року в Ужгороді відбулася конференція під назвою #uzhtwevent, яка посіла своє вагоме місце серед твівентів України. Цього року, наприкінці квітня, вона відбудеться знову, проте сьогодні мова йтиме зовсім про інше.

Одна з першочергових проблем для тих, хто виступає організатором схожих подій – це бюджет. Саме від його наявності значною мірою залежить і успіх івенту – адже провести серйозну подію без грошей фактично неможливо. І якщо на багатьох подібних заходах проблема вирішується досить просто – введенням платного входу (вартість квитка на спеціалізовані конференції по маркетингу в Україні може сягати більше тисячі гривень), то для твівентів такий шлях не підходить.

По суті, твівент є нічим іншим, як баркемпом – неформальною конференцією, де збираються люди зі схожими вподобаннями, а доповіді мають чітку тематику. Про платні баркемпи я ще не чув, тому цей варіант отримання коштів можемо відкинути одразу.

Наявність спонсорських коштів на проведення події – важлива, проте лише одна із умов, які є запорукою успішності. Значною мірою від того, які люди прийдуть, яка буде програма, що робитимуть організатори, чи зручне буде місце івенту, тощо, залежить, чи буде подія вдала.

Перше питання, яке собі задають потенційні спонсори, коли ви до них звертаєтесь з проханням підтримати такий івент (нехай навіть не фінансово) – це «а що мені з цього буде?». Логічно, адже в час ринкових відносин успішно діє правило чотирьох Н – ніхто нікому нічого не винен :) . Звісно, ви можете натиснути на громадську свідомість людини, розказати, наскільки суспільно важливим буде її вклад як спонсора у розвиток ІТ-подій України, що гроші чи продукція будуть витрачені не намарно, проте все це маячня.

На щастя, можна навести цілком комерційні аргументи на користь того, чому варто бути спонсорами таких подій, як твівенти. На прикладі Ужгорода ми маємо цілком конкретний досвід, який можемо використати для перемовин з партнерами і надалі. Цей досвід – це партнерство з ТМ Objerky, яка минулого року справила неймовірне враження на всіх наших гостей :)

Objerky – це м’ясні снеки, своєрідна закуска з в’яленого м’яса. Ви спитаєте, яке ж відношення вони мають до ІТ-івенту? За умовами партнерства, ми отримали продукції від цієї компанії на суму у кілька тисяч гривень. Не буду вдаватися в деталі щодо фінансової сторони, а просто скажу, що кожен з учасників #uzhtwevent-2011 міг спробувати не одну пачку цього продукту. Ми розігрували обджерки у конкурсах не лише на вечірці, а й під час конференції, що проходила вдень.

Результат такого вкрай простого промо для бренду був надзвичайний: за відносно невеликі кошти (вартість кільканадцяти ящиків снеків + доставка) ТМ отримала згадки у низці популярних блогів, присутність на фоторепортажах з події (які, в свою чергу, побачили сотні людей на сайтах та в соціальних мережах). Проте головний фактор, що був успішним для цього партнерства, це потрапляння у «вершки ЦА».

Не секрет, що блогери та активні користувачі соціалок – це лідери думок: їх читають, у них питають порад, за ними стежать. Тому користь від появи рекомендацій чи згадок бренду може бути пропорційною величині впливу цих людей. Нехай мене читає 3000 людей у твітері, і нехай хоча б 1000 з них візьме до уваги мою рекомендацію щодо вибору якогось нового напою. А коли таких людей, як я, з десяток, два десятки? Зловили суть?

Брендам, маркетологам, та агенціям вкрай важливо стежити за подіями, де є ось саме така присутність активної аудиторії. Ви можете показати свою рекламу 1000 звичайним людям, але їх пасивність буде мати нульову віддачу для вашого продукту. Особливо, якщо цей продукт – щось, з чим людина має безпосереднє відношення – наприклад, їжа чи напої.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*