Соціальні медіа vs. журналістика

Соціальні медіа vs. журналістикаНарешті знайшовся час опублікувати тут мою презентацію з львівського iCamp 2011, на якому я розказував про взаємодію соціальних медіа та журналістики.

Доповідь почалася з теоретичної інформації та невеликої статистики по трьох найбільш актуальних соцмереж в Україні – Facebook, Twitter i Вконтакте, де зареєстровано 1,5 млн, 200 тис, та 18 млн українців відповідно. Далі пішли вже більш практичні приклади використання соціальних мереж українськими та світовими змі.

Як показала практика, ручне ведення Facebook-екаунту є набагато ефективнішим, ніж машинна RSS-трансляція. Особливо це стало помітно після того, як на початку листопада Facebook ввів нову методику аналізу сторінок брендів та організацій під назвою people talking about this. На відміну від банальної кількості лайкерів, вона показує, скільки людей реально поширювали та обговорювали контент з вашої сторінки на сайті.

В якості прикладів вдалого ведення твітеру наводився досвід російської @lentaruofficial, яка з хорошою часткою гумору поставилася до ведення свого твітеру.

Доповідь завершується підсумковою ідеєю: ви повинні бути там, де й ваші читачі – у соціальних мережах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*