19 листопада я виступав з короткою доповіддю на Microsoft Blogfest про можливості Google+. Час, відведений на виступ, налічував всього 10 хвилин, тому було важливо зосередитися на головному. Тому основна тема доповіді була присвячена Google+ та функціоналу Google+ Pages – сторінок для компаній та організацій – які були запущені буквально напередодні блогфесту.
Три основні моменти, на які варто звернути увагу компаніям, – це кнопка Google +1, відеочат Google+ Hangouts та кола друзів Google+ Circles. Кнопка +1, роміщена на сторінці бренду в Google+, автоматично додає плюсів і сайту, що відповідає цій сторінці – тому чим краще розкручена ваша сторінка в соціалці Google, тим більший авторитет вона може здобути в очах пошуковика, як наслідок – вищі позиції в результатах.
Google+ Hangouts дозволяє брендам розбавити шар офіційності, за яким вони ховаються зазвичай, і перевести спілкування зі своїми прихильниками у площину неформальності. Такі короткі відеочати зі своїми фоловерами в Google+ почали проводити фан-пейджі Mashable, команди Google Maps та інших компаній. Хотілось би почути про досвід українських компаній у цій справі.
Google+ Circles дозволяє компаніям проводити більш виважену політику щодо взаємодії зі своїми шанувальниками. Оскільки масфоловінг неможливий апріорі, то брендам залишається використовувати цю особливість для того, щоб сегментувати свою аудиторію відповідно до потреб.
Фінальною думкою доповіді є те, що не слід розглядати Google+ як традиційну соціальну мережу (як той же Facebook), а як своєрідний соціальний шар над усіма сервісами Google та оригінальною інтеграцією соціальності у пошукові можливості цієї компанії.