Bigmir.net скуштував веселку

Bigmir.net скуштував веселкуСьогодні відвідувачі популярного українського порталу Bigmir.net зайшли на головну сторінку, щоб почитати чогось цікавого (зайти у пошту, побачити новини, перевірити погоду – я не знаю чим на таких порталах зазвичай займаються), і побачили, що сайт нібито зламано.

Вся сторінка була спаплюжена якимись розмальовками, заголовки розділів замінені на “ололо”, а галереї прикрашали різнокольорові мавпи. На весь екран красувався надпис “Скитлз маньяки”, який вів на однойменну сторінку Вконтакте. Вона, в свою чергу, теж нібито була зламана хакерами.

Проте час ішов, а проблема ніяк не вирішувалась. Або хакери виявилися дійсно такими серйозними і страшними, що адміни Бігміра не могли врятувати портал, або… сайт просто вдало торгував своїм обличчям за гроші. І, як згодом виявилось – остання думка була найбільш наближена до реальності. Вірогідності цього факту додавало бездарне відео, зняте українськими горе-сммщиками (часом не тими, що зробили скандал навколо Starbucks?), що аж ніяк не було схожим на погрози хакерів.

В тому, що це реклама кольорового драже, стало відомо ще з одного джерела. Зокрема, ось що написав ain.ua, поки прес-служба Бігміра відморозилась перебувала в невіданні:

[…] на подобную рекламную кампанию Skittles согласился не только Bigmir.net. В ближайшее время аналогичным способом Skittles будет рекламироваться и на других украинских порталах, в частности на Tochka.net и I.ua. Реклама будет висеть по одному дню на всех сайтах-участниках рекламной кампании. Ее стоимость рассчитывалась из суммарной стоимости баннеров на главной странице сайта, и наценки за креатив и нестандартность, которая в среднем составляла 50%. Skittles обслуживается в агентстве Optimum Media.

Тепер давайте порахуємо, скільки ж отримав Bigmir, якщо вірити озвученій методиці оплати. Вартість банеру 300×250 на головній сайту – 55 грн/1000 показів. В день Bigmir відкручує близько 3,7 млн показів. Отже, 3700*55+50%=407 000 грн.

UPD: Як мене виправили в коментарях, головна сторінка відкручує лише 1 млн показів, тому сума буде дещо менша: “всього” в районі 100 тис. грн (за наявності знижок – трохи менше).

Хоча дехто висловив свої сумніви з приводу даної цифри, але ми можемо хоча б знати, що порядок такої реклами – сотні тисяч гривень щонайменше. Зауважу: реклама повинна висіти весь день (!) – тож якщо вам пощастить, ви можете її побачити ще до кінця цієї доби. І хоча в i.ua уже встигли відхреститися від такої реклами, і заявити, що не мають планів подібних розміщень, дана ситуація чудово показує, як глибоко клали на своїх відвідувачів українські портали.

Вони готові не лише наступити на горло своїй гідності, а й переїхати їй обличчя трактором – головне, аби цей трактор був сповнений грошима.

Які результати “рекламного креативу” українських агенцій? А ось які: за 10 годин, впродовж яких це все неподобство висіло на головній Бігміру, учасниками групи Skittles на Вконтакте (яку, очевидно, й хотіли “розкрутити”) стали не багато не мало, а 500 людей. Вражаюча конверсія, чи не так? Це при тому, що добова аудиторія Бігміра – понад 200 тисяч унікальних відвідувачів.

Я думаю, цей випадок пора вносити в підручники з того, як максимально нефективно використати роздутий бюджет клієнта: плюнути в лице не лише собі, а й відвідувачам порталу та сформувати негативний buzz-ефект навколо бренду Skittles. Цікаво, чи буде хоча б хтось за результатами цього фейлу звільнений, чи ринок і далі наповнятиметься “креативізмом” наших горе-маркетологів?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*