Quora – тренд наступного року

Останнім часом чимало розмов точиться навколо нового сервісу – Quora, який дозволяє будь-кому залишати публічне питання, на яке людині важко знайти відповідь, або ж просто потрібна відповідь спеціалістів.

Найчастіше Quora згадується в західних ЗМІ як “then ext big thing”, нібито сервіс має всі шанси повторити успіх Twitter i Facebook. Давайте для початку трохи ознайомимося з тим, яка історія створення цього стартапу.

Quora була заснована зовсім нещодавно – влітку 2009 року. Її авторами стали два колишні працівники Facebook, Адам Д’Анджело та Чарлі Чівер. У березні 2010 компанія отримала свої перші інвестиції – $10 млн від фонду Benchmark Capital, і почала активно розвиватись. На даний момент у Quora працює 18 співробітників, і сайт поки що вільний від реклами.

Серед головних причин, чому на цей стартап покладають такі надії – його “людськість”. Якщо раніше на задане вами питання у пошуковиках відповіді давали бездушні роботи, то тепер отримати необхідну інформацію можна від людей. Звісно, ніхто не гарантує, що відповіді, які ви отримаєте від користувачів Quora, будуть на 100% вірними, але хіба Вікіпедія була побудована професіоналами?

Тема так званих Q&A(questions&answers)-сервісів далеко не нова: в цю “річку” вже вступав і Google, i багато інших компаній, взяти хоча б Mail.ru, яка досі розвиває власний сервіс Ответы@Mail.ru. Але феноменального успіху ці сервіси, чесно кажучи, так і не принесли. Автори Quora, напевно, це чудово розуміли. Звісно, що сайт отримуватиме чимало цільового трафіку з пошуковиків, в яких люди задаватимуть питання, відповіді на які матиме Quora. Але одного пошукогового трафіку мало: на сайті реалізована досить вдала схема інтеграції сервісу з іншими популярними соціальними мережами, наприклад Twitter або Facebook. Питання, які створює користувач, можуть бути одразу републіковані на ці сайти.

Цікавою є система категорій на Quora: кожну з них користувачі можуть “фоловити” – тобто додавати у список спостереження. Наразі найпопулярніші теми на сайті мають по кілька тисяч фоловерів. Окрім того, спостерігати можна і за іншими користувачами – Quora запозичила у Twitter систему зв”язків між людьми, що зареєструвались на сайті.

Цікаво, що Quora, як і Twitter, також звернула увагу vip-персон на себе: інколи на запитання користувачів можуть відповісти один з керівників AOL або засновник Netflix. Хоча мені важко уявити, щоб зірки світового масштабу почали відповідати на запитання людей на Quora.

Без сумніву, попереду у Quora цікавий рік. Чи зможе сервіс вийти в лідери та стати ще одним знаковим сайтом, покаже час. Звертайтесь за інвайтами, якщо потрібно ;)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*