Розкручуючи персональний бренд

Розкручуючи персональний бренд

Очевидно, що в майбутньому все більша частина нашого життя буде проектуватися в онлайн. Вже зараз ми продаємо продукти, піднімаємо репутацію компаній, знаходимо друзів через Інтернет. Врешті-решт і наш власний, персональний бренд стає важливою і необхідною частиною нашого соціального буття, ким би ми не були. І тут соціальні медіа – інструмент, краще якого не можна було й вигадати. Кожен, хто має сторінку у Facebook, вже так чи інакше створюють персональний бренд коли оновлюють статус, like-ають сторінки, коментують думки інших людей, просто це ще не сприймається більшістю в такому ключі.

Але чому варто просувати онлайн власний бренд кожному? Тут є два варіанти, причому обидва виграшні:

  1. Діяльність онлайн підкріплює вагу вашого вже існуючого бренду в житті (наприклад, Леся Оробець, яка відома завдяки своїй політичній діяльності та виступами у мас-медіа, також просуває свій бренд онлайн, називаючи себе «нетиповим блогером-політиком»).
  2. І навпаки, онлайновий бренд згодом перетворюється в офлайновий (наприклад,Олексій Дмитрієв завдяки відеоблогу став відомим сомельє і ця репутація якщо не зараз, то дуже скоро принесе й фінансові плоди – так, він нещодавно писав про бажання розпочати винні курси).

Найбільш ефективними є ті персональні бренди, які сфокусовані на певній ніші. Тобто якщо людина вміє всього потроху – і співає, і пише, і гопака танцює, і все це викладає в Інтернет, то це цікаво, але хіба що для друзів. Потрібно, щоб люди сприймали вас як професіонала в певній галузі, тому найперший крок в цій справі – обрати свою нішу.

Тепер щодо того, як збільшити популярність і вплив персонального бренду в цифровому світі. Тут є п’ять основних порад:

1. Будьте всюди!

Недостатньо мати сторінку на Facebook та оновлювати там власну стінку. По-перше, потрібно мати своє, окреме місце в Інтернеті – блог з окремим доменним ім’ям та хостингом. По-друге, важливо враховувати інші соціальні медіа-канали на кшталт Twitter, YouTube, Flickr, SlideShare, LinkedIn, Foursquare, якщо ви, звичайно, серйозно націлені на розвиток та промоушн власного «Я».

2. Оптимізуйте роботу с соціальними мережами.

Тут у нагоді стануть інструменти для роботи із соціальними мережами. Наприклад, для роботи з Twitter можна використовувати TweetDeck, для роботи з Facebook – нову версію Skype, Live Messenger чи Silverlight-клієнт від Microsoft (про це, до речі, буде один з наших наступних записів). Також необхідно оптимізувати соціальні канали таким чином, щоб люди могли бачити вашу «всюдисущність» – у полі «Домашня сторінка» на Twitter виставте посилання на Ваш блог, а на блозі приведіть посилання на Facebook. У LinkedIn також можна поставити посилання на RSS-фід ваших записів і ще декілька лінків.

3. Будьте цікавими! Пишіть, знімайте відео, фотографуйте, діліться.

Більшість з нас є насправді цікавими людьми, але потрібно, щоб інші теж про це знали. Я, наприклад, дещо сором’язливий у присутності незнайомих людей, але на зустрічі із другом мене не впізнати. Тому документуйте власний досвід онлайн у будь-якому форматі. Загалом, намагайтеся завжди думати, як те, що ви робите, можна зробити цікавішим та викласти/використати в online.

4. Будьте помітними – робіть те, що варте уваги!

Тут теж є така тенденція, що більшість людей віддає перевагу чомусь, що вже було винайдено або створене людством – адже ми не створюємо щось незвичайного, працюючи бухгалтерами чи  продавцями, наприклад. Як Сет Годін згадує у своїй книзі “Рожева Корова”, ніхто не зупиняється щоб подивитися на чорно-білу корову, але рожева корова… це вже варто уваги. Впевнений, у будь-якій ніші можна придумати щось незвичайне – головне, вийти за рамки і мислити нестандартно.

5. Ви – унікальна особистість, тож проявляйте себе!

Єдина проблема для кожного з нас – це зрозуміти спосіб, у якій ми можемо найкраще висловити, представити власне «Я», адже інструменти у вигляді соціальних медіа із своєю різноманітністю соціальних платформ вже є. Хтось фотографує власні витвори і розміщує фото на Flickr, а хтось викладає розповідає про власні успіхи за допомогою слів. Олексій Дмитрієв теж навряд чи збирався бути артистом, але тепер він відомий саме завдяки своїм відео на блозі.

Впевнені, що з цими порадами стати зіркою в Інтернеті буде дуже просто, головне – набратися терпіння.

А як щодо вашого персонального бренду? Чи працюєте ви над ним? ;-)

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*