Перш ніж розпочати кампанію в соціальних медіа…

Нещодавно ми писали про те, як зростає популярність соціальних мереж у бізнесі будь-яких розмірів. Можливо, дехто з читачів також вирішив, що новий підхід можна спробувати реалізувати і в своїй організації, адже в цьому нічого складного нема. Але наш сьогоднішній запис про те, що треба зробити перш ніж завести сторінку на Facebook, відправити привітальний твіт та розпочати кампанію в соціальних медіа.

1. Проведіть дослідження

Запитайте себе – чи використовують ваші клієнти соціальні мережі? Які саме? Як вони можуть бути зацікавлені у вашій продукції через соцмедіа? Відповіді можуть дати маркетингові дослідження, яких, до речі, ніколи не буває достатньо. Вони стануть у нагоді і при вивченні конкурентів. Нині інструменти аналізу соціальних медіа також дозволяють зібрати багато інформації про будь-яку компанію, виявити її слабкі і сильні сторони і зробити висновки.

2. Оберіть модель поведінки

Вивчивши аудиторію та конкурентів, необхідно визначати модель поведінки в соціальних мережах. Рано чи пізно будь-яка компанія отримає перший негативний коментар та критику, і від того, як вона буде реагувати на це, залежить подальша довіра ображених клієнтів. Тим паче, що критику легше сприймати, коли ви до неї готові.

3. Знайдіть професіонала

Кампанія в соціальних медіа – це не тільки набір одноразових задач, але й постійна робота в Інтернеті. Щоб вона була ефективною, необхідно знайти відповідальну людину і розробити для неї список функціональних обов’язків, які вона буде компетентно виконувати.

4. Долучіть усіх співробітників

Кожен окремий працівник, що має особистий акаунт у Твітері чи на Facebook вже активно чи пасивно представляє вашу компанію. Через це варто поінформувати кожного співробітника щодо нової кампанії в соціальних медіа, щоб всі усвідомили ті наслідки, які може принести один невдалий твіт про «довбану роботу».

5. Розробіть стратегію

Без плану, звісно, нікуди. В даному випадку мається на увазі саме формулювання задачі – чого саме ви хочете досягти з використанням соціальних медіа? Збільшення кількості нових клієнтів? Популяризації власного бренду? Нарощення довіри споживачів? Саме ціль визначить шляхи її досягнення.

6. Створіть можливості оперативно реагувати

Була пара випадків, коли я скаржився в твіттер-аккаунти компаній з приводу неякісного обслуговування, але був проігнорований. Погодьтеся, це не дуже приємно. Можливо, якби я отримав більш-менш ввічливу реакцію, ви як читач і не дізналися б про ці випадки. Висновок: звертайте увагу на проблеми клієнтів та розв’язуйте їх, а не уникайте. І чим швидше ви будете реагувати, тим менше пошириться інформація про неприємний інцидент серед друзів «жертви».

7. Налаштуйтеся на постійну взаємодію

Також варто пам’ятати, що у клієнтів бувають не тільки проблеми. Інколи вони можуть і подякувати, і відрекомендувати вашу компанію, і спитати поради відносно купленого товару чи послуги. Такі дії теж потребують уваги (наприклад, схвалення або знижки) з вашої сторони, без якої клієнти сприйматимуть вас просто нейтрально чи навіть холодно.

8. Генеруйте якісний контент

Визначіть, що саме ви будете доносити своїм клієнтам та читачам. Можна розповідати про курйозні випадки на виробництві, проблеми, що були зустрінуті і подолані робітниками. Ваша компанія є джерелом важливої і цікавої інформації. Пишіть про це, діліться досвідом. Також є сенс викладати інструкції чи поради, на які потім можна буде посилатися при спілкуванні з клієнтами і таким чином економити час.

І, нарешті, найголовніше. Всі ці поради не спрацюють, якщо у форс-мажорних ситуаціях ви будете діяти згідно обставин. Тому варто притримуватись обраного курсу і буди впевненим, що завдяки ньому буде досягнутий успіх. Ну а ми в цьому лише побажаємо наснаги!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*