Як створити хороший корпоративний блог

Як створити хороший корпоративний блог

Автор: Бьянка Мейл

Існує чимало насправді жахливих корпоративних блогів. Не зробіть свій блог одним з них. Ви могли бачити їх: прес-релізи, написані роботами, нудний бізнес-жаргон, та повна відсутність особистості.

На щастя, є й чимало хороших блогів. Це ті блоги, які дають вам більше персонального спілкування, ніж бездушні корпорації, а також ті, що пропонують взяти участь у справжньому, живому діалогу з людьми, які за щось відповідають, – і розвивають стосунки з тисячами лояльних відвідувачів. Ось кілька порад для тих компаній, які хочуть мати такі блоги.

Викиньте “корпоратив” у вікно

Забудьте про “корпоративні” речі – ваш професійний блог має бути просто хорошим блогом. “Я не впевнений, що слова “чудовий” і “корпоративний” можуть бути використані в одному реченні. Чудові корпоративні блоги насправді є цікавими для групи людей, які працюють або працювали в цій системі” – каже Дейв Келлог, CEO Mark Logic та автор блогу Kellblog. “Натомість варто подумати про те, як залучити чудових корпоративних блогерів на ваш сайт”.

Хто повинен писати для блогу? Кожен!

Не дивлячись на те, яка ваша організація – велика чи маленька, ви повинні розуміти, що соціальні медіа – це інструмент для кожного, а не лише для обраних людей з вашої PR-команди. “В нашій компанії дописувачами блогу є широке коло осіб – від управляючих партнерів до стратегів, екаунт-менеджерів і навіть інтернів. Ми закликаємо кожного, хто має цікаву ідею, взяти участь у наповненні блогу” – каже Брендон Еванс, Chief Strategy Officer компанії Mr.Youth.

Дейв Келлог з цього приводу додає: “Якщо ви сподіваєтеся, що автором блогу буде працівник-привид, то ви помиляєтесь. Зупиніться”.

Ваш контент повинен виходити за рамки вашого бізнесу

Немає нічого нуднішого, ніж дотримання так званої “генеральної лінії” компанії. Публікуйте цікавий контент на широку тематику, яка може бути цікавою для вашої аудиторії. Кевін Хант, автор блогу LegalCurrent (юридичний блог від Reuters), повідомляє, що їх метою є участь в обговоренні тих тем, які цікаві читачам, шляхом слідкування за трендами своєї галузі та висловлюваннями так званих “лідерів думок”.

“Вкрай важливо спочатку зосередити увагу на створенні контенту, який несе цінність для ваших читачів і допомагає їм виконувати їх роботу краще”, – каже Кевін.

Блог – це не маркетинг, але хороші блоги займаються саме цим

Незалежно від того, наскільки ви хочете, щоб це було інструментом маркетингу, найкращі корпоративні блоги не створюються з метою маркетингу. Також незалежно від того, що саме ви робите, ваш блог не повинен бути рекламою компанії або звалищем для промо-матеріалів і прес-релізів.

“Ми строго акцентуємо свою увагу на тому, що є цікавим для аудиторії, на противагу тому, що ми хочемо їм продати. Ми дуже рідко розповідаємо про свою агенцію або проекти, над якими працюємо, і все частіше публікуємо історії, які, як нам здається, можуть зацікавити наших читачів”, – додає Еванс.

В кінцевому підсумку, ви будете здійснювати свій маркетинг опосередковано, якщо надаватимете своїм читачам те, що їх цікавить.

Публікуйте за схемою

Створіть сильну тему, щоб читачі знали, чого від вас можна очікувати. “Усі автори, які беруть участь в нашому блозі, мають певну свободу дій у пошуку тем, але в кінцевому випадку всі вони чимось пов”язані. Крім того, важливо, щоб ваш контент був свіжим – оновлюйте блог не рідше кількох разів на тиждень, якщо не щодня”, – радить Брендон.

Персоналізуйтесь

Блог – це шанс стати більш особистими з вашими клієнтами, на відміну від офіціозного сайту компанії, де таких стосунків може не бути. “Є багато причин, чому я працюю в Mark Logic. Я пояснюю їх у своєму блозі і стараюсь зробити це якомога невимушено та, по можливості, весело”, – додає Келлог.

Взаємодія з клієнтами

Якщо діалог з клієнтами є однією з ваших цілей, то ось що треба зробити. 1) Пишіть так, щоб ваш контент передбачав інтерактивність – задавайте багато питань своїм читачам. 2) Беріть участь в діалогах – оперативно реагуйте на коментарі (очікування на відповідь тиждень не надто стимулює до розмови). Багато компаній використовують Facebook для того, щоб користувачам було легше авторизуватись на сайті та ділитися статтями зі своїми друзями.

Якщо ви думаєте, що не зможете все це робити – не заводьте блог

Немає жодної потреби у створенні корпоративного блогу лише заради “галочки”. Навпаки, багатьом компаніям насправді не треба блогу – комусь вистачить і нормального RSS-каналу з новинами та календарем (у що іноді перетворюються погані корпоративні блоги).

Якщо ви не можете взяти на себе зобов”язання щодо 1) наповнення блогу свіжим та цікавим контентом, 2) уникнення прямого маркетингу, 3) креативності та виходу за рамки інформації компанії, то… краще не робіть цього взагалі.

Оригінал – How To Make An Awesome Corporate Blog

Переклад на українську – Blogoreader

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*