Чи користуєтесь ви інтернет-порталами? [Опитування]

Зважаючи на те, що останні кілька місяців були багаті на гучні заяви керівників провідних інтернет-порталів України, постало логічне питання: чи дійсно вони такі популярні, як себе називають?

Спочатку всіх вразила нова стратегія Ukr.net, який поставив собі в якості першочергового завдання “обігнати й перегнати” Google, та паралельно стати “головною домашньою сторінкою країни”. Доволі дивна стратегія насправді, оскільки саме поняття “стартової сторінки” нагадує скоріше початок 2000-х років, а не сучасне десятиліття. Якщо раніше люди активно робили сайти “домашніми сторінками”, додавали їх у закладки браузера, то зараз все перевернулося з ніг на голову.

Браузери стали дуже зручними, і при відкритті програми вони пропонують одразу кілька улюблених сторінок, а не одну, до того ж, пошук тепер вбудований практично у кожну з цих програм, і особливої потреби використовувати сторонні сайти немає. Закладками перестали користуватись тоді, коли браузери отримали функцію автозаповнення URL-адреси – тепер досить знати перші букви потрібного сайту, решту зробить програма. Про сервіси типу Delicious я і не згадую – вони ще більше видозмінюють поняття “закладок”.

Другою активністю, яку ми можемо спостерігати в уанеті, є потуги порталу Tochka.net стати тим самим “номером 1″. Місяць тому керівник Digital Ventures (холдингу, який управляє порталом) Лукаш Щепаньські заявив, що редакція Точки зосередить свою увагу на контентній складовій, розширюючи редакцію і публікуючи власний контент. Сподіваюсь, це у них вийде, і колись Точка таки перестане купляти трафік з Redtram, Marketgid чи того ж Укр.нету для візуального утримання своєї позиції в топі.

На жаль, обидва приклади чомусь стали об”єктами для сарказму в уанеті, як-от “UKR.net отакує Google” та “Великий і Горизонтальний Портал”.

То чи насправді портали настільки популярні, наскільки вважають їх керівники? Якщо глянути на скріншот на початку цієї статті, то так, на провідні портали уанету щодня заходять десятки тисяч людей. Водночас загальносвітова тенденція показує зворотнє: стрімко ростуть соціальні мережі, а портали чим далі, тим більше втрачають аудиторію. Ми не знаємо, чи добереться цей тренд до України, але зазвичай уанет відстає від світу на кілька років в таких процесах, тому – цілком можливо. В такому разі чи доцільно вкладати кошти в цю сферу?

А ви користуєтесь порталами? Виберіть не більше двох відповідей.

Чи користуєтесь ви інтернет-порталами?







Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*