Блоготиждень №65

Як-то кажуть, не пройшло і півроку. Рубрика Блоготиждень повертається до життя, і повертається в дещо оновленому вигляді.

Зміни в першу чергу торкнуться наповнення цієї категорії. Вихід Блоготижня, як і раніше, буде проходити в середньому кожні два тижні (в середньому, бо бувають різноманітні форс-мажорні ситуації та періоди). Але контенту від самих блогерів стане більше: відтепер ви маєте можливість самі подавати заявки на те, щоб вашу статтю було включено до найближчого випуску Блоготижня. Розподіл статей, надісланих блогерами, і статей, знайдених мною самим, буде на рівні 50/50. Якщо пости, запропоновані людьми, будуть цікаві – то більше, а якщо не дуже – то менше.

Таким чином кожен блогер тепер матиме більше шансів розповісти про себе в інтернеті. Умови потрапляння в Блоготиждень такі ж, як і раніше – ваші записи і статті повинні бути цікавими, актуальними і грамотними. Пости типу “як я провів літо” або “чому президент дебіл” зрозумло, анонсуватися тут не будуть в жодному разі. Тому я не гарантую 100% потрапляння вашої заявки у наступний випуск, навіть якщо на перший погляд вона нормальна.

Залишити свою заявку ви можете ось тут. Кнопка з цим посиланням завжди доступна на сторінці рубрики Блоготиждень, а також буде додаватись наприкінці кожного випуску.

Що ж, тепер можна перейти до першого “післязастійного” Блоготижня під номером 65.

Блоґінґ українською мовою. А чи варто?

Юрко Червоний замислюється над тим, чи дійсно варто писати українською мовою в блогах, і наскільки популярною є вона зараз в інтернеті. Питання давнє і проблемне, а пост є відповіддю на запис одного російськомовного блогера, який стверджує, що україномовні блоги приречені на швидку смерть. Щоправда, опитування – і в того блогера, і в Юрка, – показують зворотнє.

„Українська блогосфера” оновлює концепцію… Чого чекати далі?

Майже стільки ж, скільки не було Блоготижня, мовчав блог Ярослава Федорака. Але, як я і сподівався, він повертає його до життя: “За час відпочинку у мене була можливість не раз переосмислити свої цілі і бачення розвитку даного проекту. Тому сьогодні „Українська блогосфера” повертається до вас багато в чому концептуально оновленою. Мені знадобилося всього два з половиною роки (які дрібниці, правда?) щоб остаточно сформували основну мету існування і водночас – відмінність „Української блогосфери” від інших подібних проектів, з якими ви, можливо, знайомі”.

Після тривалого затишшя в українській блогосфері почалися різноманітні конкурси з досить цікавими умовами і призами.

Конкурс: “Один день у шкурі мільйонера”

Олександр Змієвський пропонує своїм читачам та всім бажаючим розповісти, що вони зроблять з одним мільйоном гривень за 24 години. Той, хто розповість про це найцікавіше, і стане переможцем конкурсу. Призовий фонд конкурсу досить великий, зважаючи на те, що подібні заходи трапляються рідко – 600 гривень. Перше місце – 300 грн, друге – 150 грн, третє – 100 грн. Ще 50 грн перейдуть в руки блогера, розповідь якого найбільше сподобається читачам. До речі, я присутній в складі журі конкурсу. Тому буде цікаво почитати ваші варіанти розвитку подій з мішком грошей ;)

Конкурс на Vlogger.org.ua

Другий конкурс проводить Олег Білоногий-Греджук, новий власник відеоблогу Vlogger.org.ua. Конкурс відповідає тематиці блогу: всім охочим пропонується зняти коротке відео на свій мобільний телефон або відеокамеру. Тема відео необмежена – це може бути як і щось з сюжетом, так і просто момент, який вам сподобався. Відео завантажується на Youtube, а після 1 листопада стануть відомі переможці. Конкурс також має журі (і знову я в його складі:) і призи: за перше місце – 60 доларів, за друге – 30 і за третє – 20. Натхнення та успіхів усім потенційним учасникам!

Він помер. Дату поховання буде оголошено додатково.

Олександр Фурман, здається, втретє має намір закрити свій блог – і на цей раз обіцяє не зберігати бекапів :) На його думку, потреба в приватному блозі з появою популярних соціальних мереж та мікроблогів повністю відпала, а тому продовжувати змушувати себе до писанини вже немає сенсу. Як-то кажуть, в добру путь!

Сергей Дорохов: “Облачный Маркетинг”

Ну і наостанок просто чудова стаття від Сергія Дорохова, яка була опублікована в новому українському журналі “Интернет-бизнес” серед кількох інших кейсів та статей про бізнес в сфері ІТ та інтернету. Буде цікаво як початківцям, так і професіоналам. Сергій, зокрема, розповідає про принципи функціонування його власної бізнес-машини, яку він назвав “хмарним маркетингом”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*