Інтерв’ю з Максимом Залевським

Сьогодні в рубриці Інтерв”ю ми поговоримо з Максимом Залевським. Максим – спеціаліст з інтернет-маркетингу та керівник агенції контекстної реклами Acontext.

– Як ти потрапив до інтернету? Чому вирішив побудувати свою кар”єру саме в сфері інтернет-маркетингу?

– У кожного своя швидкість кар’єрного росту в інтернеті, я рухаюсь порівняно повільно.

До інтернету я потрапив будучи студентом, ще в 1997 р. спочатку у батьків на роботі, а згодом журнал CHIP видав якусь бонусну карту на кілька мегабайт dial-up і понеслось. Перший успіх продажу через інтернет був десь у 1999 р., коли ми знайшли клієнтів у Донецьку на синтепон і згодом продали їм велику партію. Я тоді був менеджером по збуту.

Інтернет-маркетинг мене зацікавив у 2005 р. коли я активно займався багаторівневим маркетингом (Amway, Intway), серйозним поштовхом до вивчення цього напрямку стала участь на міжнародній конференції «Інтернет маркетинг в Україні» у травні 2005 р. http://imu.org.ua/. Веб-аналітика зовсім недавно, після вивчення книги «Веб-аналітика, аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів» Авінаша Кошика.

Вирішив побудувати кар’єру саме в інтернет-маркетингу тому, що вважаю цей напрямок цікавим для себе і досить перспективним і неосвоєним в Україні.

– Як би ти оцінив стан інтернет-маркетингу в Україні? Чи користується попитом реклама в інтернеті, скажімо, в регіонах?

Інтернет-маркетинг в Україні розвивається досить динамічно і не тому, що там крутяться великі гроші, а тому, що цю країну населяють світлі і розумні люди. Щирі ентузіасти, які готові вчитися і навчати, організовувати безкоштовні семінари та баркемпи.

Щодо реклами то основні рекламні бюджети звичайно акумулюються у Києві та кількох міліонниках. Взагалі рекламних інтернет-агенств, згідно з даними http://reklamonstr.com/advertua, всього кілька десятків, через них і проходять основні рекламні кампанії.

60% контекстної реклами, згідно з даними Яндекс, підприємства проводять самостійно, що звичайно досить негативно відбивається на результативності. Особливо це стосується невеликих підприємств де маркетингові витрати, як правило, разові і дуже незначні.

– Що для тебе соціальні медіа? Інструмент для роботи чи швидше засіб для спілкування?

– Соціальні медіа для мене платформа для просування товарів та послуг і звичайно комунікації з аудиторією. Активно вивчаю цей напрямок, є кілька успішних кейсів.

– Ти відвідуєш з доповідями багато конференцій та баркемпів по Україні. Які ти можеш назвати позитивні та негативні моменти українських баркемпів? Чи виконують вони свою функцію на всі 100%?

– В мене існує таке правило: «Відвідувати тільки ті семінари, де я виступаю». Проте з нього бувають виключення, коли ставляться інші цілі.

Ті баркемпи, які мені довелось відвідати, я оцінюю досить позитивно. Просто в житті довелось побувати на семінарах значно нижчого рівня, особливо працюючи в МЛМ.

У свій час я навчився виділяти головне у кожному виступі, інколи це може бути буквально одна фраза чи посилання. Я не звертаю уваги на комфортність умов, рівень та ораторські здібності доповідача, одяг і таке інше, хоча це і має певне значення.

Баркемпи та семінари мають величезне значення для розвитку інтернет-маркетингу в Україні. Хоча б тим, що вони є і там є люди – баркемпи вже виконують свою функцію на 100%.

– Чи є реклама в блогах в Україні успішною на твою думку? Що заважає цьому успіху?

– Реклама в Блогах може бути успішною, якщо вона досягає Цільової аудиторії. Проте це не завжди так, а в більшості зовсім не так.

Успіху заважає незнання або приховування своєї справжньої цільової аудиторії і це стосується не тільки блогів. Я у цьому переконуюся, коли провожу якісь рекламні кампанії, наприклад просування своїх семінарів. Проте все виправить час і конкуренція

– Чого тобі не вистачає в українському інтернеті? Чи маєш якісь прогнози щодо його розвитку в найближчі роки?

– В українському інтернеті мені не вистачає української мови. Тому майже всі мої сайти, статті та доповіді українські. Я дуже люблю історію і знаю, що Україна має великий потенціал, значно більший ніж просто сировинний та інтелектуальний придаток.

У найближчі роки в українському інтернеті кількісні показники перейдуть у якісні, відбудеться бурний розвиток електронної комерції в регіонах, особливо у тих, які зараз тільки «сидять вКонтакте». Люди звикають до інтернету і на це теж потрібен час.

– Кілька слів на прощання читачам :)

– Читачам бажаю бути творцями, а не споживачами. Пишіть українською, творіть контент. Організовуйте зустрічі, семінари, баркемпи, флешмоби. Вивчайте нові напрямки і створюйте свої.

У нас за плечима величезний спадок науки та культури, традицій та інтелекту.

Ми нація великих людей і достойні бути рівними серед кращих.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*