Як заробити Українському Блогеру на своєму Блозі

Як заробити Українському Блогеру на своєму БлозіВперше в практиці Блогорідера до вашої уваги пропонується так званий гостьовий пост. Гостьовий пост – це повністю авторський матеріал, який розміщується на умовах добросусідства та взаємної вигоди. Автор отримує доступ до аудиторії, а власник блогу отримує цікавий матеріал.

Автор сьогоднішнього гостьового запису – Андрій Поданенко, який поділиться своїми думками про стан українського інтернету та блогосфери.

Ця стаття – цілком і повністю є відповіддю до крику душі Романа Гавриша.

Тема, піднята ним – далеко не вперше розглядається в УаНеті.
Заробляємо на блозі, монетизація блога, отримання прибутку і ще мабуть тисячі подібних статей можна зустріти на сторінках щоденників уанетівців.
От тільки вони докорінно відрізняються від статті Романа – всі вони дивляться на проблему зовсім з іншої сторони. Маємо 200 відвідувачів – конвертуємо їх в 200 попугаїв…
Це не те.
Це зовсім не те.
Це і близько не те, на що насправді вартує звертати увагу.

Просто вдумайтесь в цифру – 200 відвідувачів. Саме 200 відвідувачів – це та приблизна цифра, що майоріє сумно на лічильниках блогерів середньостатистично в УаНеті.

Нікому з $$$ ( я тут не згадую про $$$$$$ ) ця цифра, навіть із максимально гарно розмальованими сторінками щоденників, навіть не натякне на можливість просувати себе в цих блогах.

Про це в свій час писав і Євгеній Шевченко, а також Артур Оруджалієв. Та й не тільки вони.

Весь облом в тому, що без вкладання в цю сферу – не буде притоку фінансів.
Саме – вкладання!
Вкладати фінанси – це не те, про що я веду мову.

Тут потрібно вкладати душу і професіоналізм.

Блог про автомобілебудування має 200 користувачів в добу – думати потрібно про те, як розвинути сферу автомобілебудування в контексті інтернету.
Блог про автосервіс, харчування, деревообробку, роботу з металом, блог про міліцію, домашнє господарство, офісне життя або будь-що інше – все це потребує максимізації зусиль авторів в напрямку розвитку спільнот споріднених тематик.

Інакше – 200 юніків в добу з кількістю поглиблення в сайт не більше 1 кліка. Тобто – зайшов і вийшов.

А як розвинути? Як показати, що рекламна площадка ( а блог – це не що інше як повноцінна рекламна площадка для рекламодавця ) – вигідна?

Купляти посилання?, вішати банери?, займатись чорним SEO ?
Спробуйте – особисто я з задоволенням відпишусь від такого блогу і у Вас буде 199 відвідувачів.
Впевнений, що не тільки я. Читати про таке – зовсім не цікаво.

А що цікаво і від чого можна отримати реальну користь?

Не знаю, що буде через рік, але на сьогоднішній день – це точно вкладання в соціальні мережі.

Енергія, вкладена професійно в соцмережі вертається звідти досить якісним джерелом трафіку, а саме – людей. Про це я вже писав в попередній статистиці ЛігалКемпу. Вчитайтесь в цифру – “більше 20 відсотків CTR соцмережі”. Який банер таким може похвалитись?

Просто для довідки – згідно статистики BigBN – середній CTR мережі – 0.31% – з 10000 показів – 31 чоловік клікнув на банер.
А візьміть 200 блогерських юніків… 0.62 людини в добу.

Кому потрібна така рекламна площадка?
Звісно – тільки самому блогеру!

І першочергове завдання – трафік. Якісний трафік.

В соцмережах – сотні і тисячі тематичних груп в контексті кожного блогу, – і це максимально лояльні користувачі. Наведу приклад з того ж ЛігалКемпу – більше 50% запрошених з тематичних груп – зареєструвались для участі в конференції.

Але не це мене вразило насправді.

Коли я розсилав запрошення – отримував відповіді від учасників ІТ ринку, на яких безпосередньо орієнтований сам LegalCamp,

  • “Андрей, добрый день. Зачем я вам на конференции? Я ж юзабилити-аналитик, а не юрист.”
  • Або, після запитання блогеру – “Ти будеш?” – відповідь “Ні, це не моя тематика”.

Останнє – мене просто шокувало.

Згадайте МедіаКемп – скільки тем там було для блогерів? Порахуйте… І порівняйте з тим же Інтернет і Правом.

А скільки ефекту для нас же він приніс? Невже Ви думаєте, що конкурс блогів БУБА було створено заради конкурсу блогів?
Особисто на мій блог за запитом Медіа Кемп тільки гугль приніс більше відвідувачів, чим всі інші запити, разом взяті…

Те ж саме і з будь-яким баркемпом. Головне тут – участь, спонсорство, щоб банери блогерів висіли поряд із банерами золотих спонсорів, таких як Microsoft, WebMoney…
Щоб організатори баркемпів робили посилання на авторів блогів як на партнерів…

Це трафік, це ім’я і можливість отримання рекламодавців на свій сайт.
Це висока ймовірність того, що на Вас зверне увагу той же спонсор, що кинув на організацію десятки тисяч гривень – він же бачить, що і Вас цікавить дана тема.

Розвиток УаНету – це першочергове завдання кожного, кому цікаве блогерство як таке.
Це не націоналістичний заклик – це просто бажання донести думку про те, що лише великі спільноти з чіткою тематикою можуть зацікавити спонсорів і рекламодавців.

А хто як не ми – створює і створюватиме ці спільноти?

Маєте що розповісти світу? Блогорідер надає вам можливість опублікувати свої статті на теми, дотичні до тематики блогу. Пишіть, і ми поговоримо про це.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*