Чим вигідна реклама в інтернеті?

реклама в інтернетіЯ часто думаю над відносинами онлайну і офлайну. В цьому плані в обох сферах є свої принципи маркетингових зв”язків, і сьогодні я б хотів обговорити, чим реклама в інтернеті вигідніша за рекламу у звичайному житті – на телебаченні, в паперових ЗМІ та навіть на вулицях.

Персоналізованість. Рекламуючи свої товари чи послуги, компанія має можливість зорієнтувати свою рекламну кампанію виключно на тих людей, які складають “кістяк” її клієнтської аудиторії. Дуже нерозумно не враховувати цей факт при плануванні реклами в онлайні – адже проста прокрутка кількох банерів може нічого й не дати, якщо ви не зосереджені на клієнтів.

Соціальні мережі, зокрема, мають широкий набір можливостей щодо впровадження таргетингу (цієї самої персоналізації). Наприклад, можна заборонити показ оголошень про засоби гоління для жінок або дітей, зосередивши увагу на чоловіках – потенційних покупців цієї продукції. В офлайні такого результату практично неможливо добитися, адже, по суті, така реклама – для всіх, без винятків. Єдина можливість зосередження на потрібній аудиторії – це реклама у профільних виданнях, наприклад, журнали для чоловіків, юридичні газети, тощо.

Взаємодія. На відміну від традиційних ЗМІ – телебачення чи газет, де зворотній зв”язок в принципі неможливий, інтернет пропонує значно більше можливостей для взаємодії з клієнтами. В журналі є лише одна можлива дія – споживати рекламу, в інтернеті ж можна перейти на сторінку рекламодавця, дізнатись більше, а інколи – і здійснити пряму покупку.

Advertisement trio

Системи статистики. Реклама в інтернеті надає рекламодавцям ще одну суттєву перевагу – можливість проаналізувати хід рекламної кампанії та поглянути на її статистику. Вони зможуть побачити детальну інформацію щодо таких показників, як, наприклад, кількість переглядів оголошення, кількість кліків, географічні дані аудиторії, та інше. Чого не можна зробити в офлайні. Такий аналіз допоможе глибше зрозуміти маркетингові підходи до клієнтів та виробити план на майбутнє.

Єдність рекламних майданчиків. Формат реклами в онлайні спрощує завдання її розміщення для рекламодавців. Якщо для рекламної кампанії в традиційних медіа (газети, журнали, радіо, телебачення) або просто на вулиці (біґборди, сітілайти, банерні розтяжки і т.д.) треба підготувати велику кількість матеріалів, різних за рівнем складності та своїм форматом, то для інтернету потрібні лише дві категорії – текст та графіка в електронному вигляді. Їх створення технологічно та фінансово простіше, ніж замовлення купи матеріалів різного характеру.

Проте якою б зручною не була реклама в інтернеті, менеджменту компаній потрібно розуміти, що вона не завжди може бути вигідною для них. В першу чергу треба знати, якою є ваша аудиторія, де вона перебуває, і чим займається. Рекламувати підшипники або карданні вали онлайн, погодьтесь, дже нерозумно, зважаючи на специфічність цих товарів. Це і буде головним завданням маркетологів, які повинні підібрати оптимальну як по затратам, так і по використанню рекламну платформу. В деяких випадках простіше буде передати цю функцію спеціалізованим онлайн-, або офлайн-агентствам.

Рекламуйте з розумом!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*