Твіттер давно перестав бути засобом лише для спілкування його користувачів. Як потужні корпорації, так і менші компанії взяли на озброєння цей сервіс і успішно використовують його для розкрутки власних проектів. Чого варта історія компанії Dell, що за допомогою власного Твіттер-аккаунта змогла продати товарів на $3 мільйони. Сам Твіттер з цього звісно не дістав ані цента, але це вже інша тема
Отож, як зробити так, щоб Твіттер став не лише цікавою забавкою чи місцем спілкування, а й зміг взяти участь у розкрутці вашого проекту? Хочу поділитися з вами своєю стратегією, яка допомогла мені у просуванні таких проектів, приміром, як UA Webstar (@uawebstar) та UA DAY (@uaday).
1. Реєстрація. Найпершим і найбанальнішим кроком буде, власне, сама реєстрація в Твіттері. Намагайтесь обрати якомога милозвучніше та коротше ім”я для вашого “користувача”. Треба, щоб воно запам”яталось іншим, та й на місце для RT (ретвітів) залишилось.
2. Підготовка. Не варто одразу ж публікувати інформацію з посиланнями на новий проект. До того, як ваш сайт буде готовий відкрити свої двері для публіки, варто повністю його підготувати – перевірити всі функції, перечитати тексти, протестувати гаджети, лінки та коментарі. Бо якщо у день відкриття щось не буде працювати, або ж на сайті будуть явні помилки, це не зіграє вам на руку. Тому нехай ваш перший запис до Твіттера буде простим привітанням.
3. Фолловінг. Перш ніж написати оголошення про старт, треба пройти так званий “пасивний” етап розкрутки. Він полягає у фолловінгу (додаванню у друзі). Але цей процес повинен бути планомірним та виваженим – пам”ятайте, ви фоловите не цифри на лічильнику, а людей. Обирайте лише тих, кому ваш проект видасться справді цікавим, тих, хто і сам є активним користувачем Твіттера та має сотні читачів. Саме за їх допомоги світ дізнається про ваш проект.
4. Старт. Повідомлення про запуск вашого проекту повинне бути: а) коротким, б) містити посилання на сам ресурс (скорочене за допомогою спеціального сервісу), в) містити прохання про ретвіт (“будь ласка, RT”). Якщо ви маєте ще будь-який приватний аккаунт, то варто також зробити через нього ретвіт (повтор чужого повідомлення з символами “RT”). Після цього залишається лише чекати та спостерігати за реакцією користувачів. Якщо ваша тактика була виважена та вірна, то все спрацює.
5. Що далі?.. Звісно, потрібно і далі підтримувати інтерес читачів до вашого Твіттер-аккаунту. Стартувати – це лише півсправи. Тому не лінуйтесь і надалі публікувати до нього якісь цікаві факти чи новини, що безпосередньо пов”язані з вашою тематикою. В цьому і полягає довготривалий розвиток.
Дана стратегія дозволила мені, наприклад, за допомогою одного лише Твіттера залучити у перший день до акції UA DAY 2009 більше сотні відвідувачів сайту, кілька десятків учасників та кілька десятків ретвітів. Лише Твіттер, більше нічого.
А який ваш досвід просування проектів у Твіттері?