86,5% опитаних шкають інформацію в інтернеті про товари та послуги через пошукові системи, свідчать результати спеціального опитування, що провела компанія iVOX.
Після пошуковиків найпопулярнішим шляхом отримання інформації стали офіційні сайти компаній – на них заходять 62,5% респондентів. Близько половини використовують спеціалізовані каталоги товарів та форуми. Дивно, але мало людей оцінили потенціал нових медіа – в соціальних мережах, блогах та Твіттері інформацію про товари шукають всього 7,5%, 8,3%, та 0,9% опитаних відповідно.
Що ж це за товари такі? Найчастіше об”єктами пошуку виступає різноманітна техніка – побутова (73%), мобільна (62%), та комп”ютерна (61%).
Рівень довіри до реклами в інтернеті тримається на високому рівні – 64% опитаних довіряють їй так само, як і будь-якій іншій рекламі, а 11,8% – і того більше. Найненависнішою рекламою залишається Rich Media та e-mail розсилки – за них було віддано 52% і 19% голосів відповідно. На противагу, контекстну та банерну рекламу визнали більш прийнятною – 23% і 20%.
Найпопулярнішими соціальними мережами серед респондентів виявились Одноклассникиб Вконтакте, Мой Мир@Mail.ru. І що найцікавіше, близько 16% їх учасників навіть не здогадуються, що дані їхніх профілів можуть бути використані для показу тематичної реклами. 20% категорично проти цього, напевно підозри у нелегальному використанні приватних даних досі сильні.
iVOX – це незалежне бюро, що спеціалізується на дослідженнях в інтернеті. В Україні компанія працює з 2008 року.
via Innovations