Американських блогерів можуть оштрафувати за приховану рекламу

Федеральна торгова комісія США погрожує штрафувати блогерів, котрі приховуватимуть факт наявності оплаченої реклами на своїх ресурсах, повідомляє Lenta.ru з посиланням на сайт комісії.

Анонсовані зміни до правил використання позитивних рекламних відгуків – перші з 1980 року, коли востаннє редагувався цей документ. Відтепер блогери зобов”язані розкривати умови своїх відносин з компаніями, які надали безплатно товар або послугу для рекламного огляду, або ж просто заплатили за розміщення такого роду матеріалу. Як саме це має відбуватись, комісія не уточнює.

Зате точно відомо, що дані правила стосуються не тільки блогів, а й Twitter, Facebook, та інших ресурсів, що застосовують схожі маркетингові прийоми. Суму штрафу за порушення цих правил було підвищено, і зараз вона складає 16 тисяч доларів.

via Lenta.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*