Витрати на рекламу в соціальних мережах виросли на 119%

Витрати на рекламу в соціальних мережах виросли на 119%

Витрати на рекламу в соціальних мережах та блогах виросли удвічі в порівнянні з минулим роком, повідомляє CNews.

В серпневому звіті компанії Nielsen наводяться конкретні цифри щодо рекламних бюджетів у сфері нових медіа для США. Так, зокрема, кількість часу, протягом якого користувачі проводять дозвілля у соціальних мережах і блогах, виросла втричі, і становить 17% від усього часу, проведеного в інтернеті.

В той же час витрати на рекламу в цих галузях інтернету зросли більш ніж удвічі – з $49 млн минулого року до $108 млн цього року. Для прикладу варто сказати, що загальний об”єм ринку інтернет-реклами в Україні в 2009 році становитиме, за різними оцінками, $16-18 млн.

Вражаючі показники росту показує Facebook – у вересні цього року кількість його користувачів сягнула 300 млн. Американська аудиторія сервісу тепер проводить на сайті в середньому 5 годин 46 хвилин на місяць – на чотири години більше, ніж минулого року.

via CNews, Nielsen.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*