Connect.ua змінив дизайн (оновлено)

Соціальна мережа Connect.ua сьогодні змінила дизайн, оновившись до версії 2.0.

Як повідомив у своєму блозі розробник соціальної мережі, Сергій Коркін, було зроблено чимало роботи. Так, код проекту був переписаний повністю, що робить його більш зручним для майбутніх змін та зростаючих темпів навантаження.

Відтепер, як ми бачимо, головне меню сайту розміщене не збоку, а зверху, горизонтально. були перероблені також мультимедійні розділи – Відео та Аудіо. Зокрема, для Відео було додано спеціальні преміум-позиції, які призначені для комерційного (наприклад, viral video) використання. Разом з розділом Фото ці три сервіси розміщені на окремих піддоменах.

Було додано кілька платних сервісів, типу “обняти”, “поцілувати”, “зізнатись у коханні”. Соціальна мережа урізноманітнює шляхи своєї комерціалізації – окрім введення дрібних платних послуг, Connect перейшов на медійну рекламу європейського стандарту (300х250). З повним переліком змін можна ознайомитись на блозі проекту.

Цікаво, чи викликане дане оновлення тим фактом, що попередній дизайн був сильно схожий до інтерфейсів Вконтакте та Facebook. Остання, до речі, погрожувала почати судові процеси у відношенні тих проектів, які скопіювали дизайн Facebook. Тепер Connect.ua абсолютно не схожий на них – зовнішньо, і, скоріш за все, внутрішньо (маю на увазі вихідний код).

Нагадаю, соціальна мережа Connect була заснована у грудні 2007 року.

UPDATE: Blogoreader зв’язався з автором Connect.ua, Сергієм Коркіним, щоб отримати детальні коментарі по темі.

– Сергію, чи пов’язані дані зміни з можливими судовими позовами з боку Facebook? Чи це оновлення входило у ваші плани давно?

– Ні, ніякі позови до нас не надходили. Оновлення входило в наші плани давно. Основна ціль – відрізнятись від мереж-гігантів – і зовнішнім видом, і функціонально.

– Чи багато часу і сил пішло на те, щоб, фактично, переписати проект “з нуля”?

– 1,5 місяці двома розробниками, при цьому вони чудово знали код.

– Чи відчувається зменшення уваги рекламодавців у цей непростий фінансовий період?

– Відчувалося взимку та навесні. В серпні ми вже били рекорди доходів. Рекламодавці перерозподіляють свої бюджети в сторону інтернету.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*