Як заробити на блогах – результати опитування

Минулої осені на Блогорідері було започатковане опитування. Питання було таким: Як, на вашу думку, найкраще заробити на блогах? Настав час підбити невеликі підсумки та оголосити результати цього голосування.

27% опитаних обрали біржі посилань як найкращий інструмент для монетизації блогів. На цю тему вже було переговорено чимало. І як загальний висновок я можу сказати наступне: це доволі дієвий засіб заробітку, однак лише на певний період. Так, ви можете заробити набагато більш суттєві кошти у порівнянні з усіма іншими варіантами. Однак ці прибутки не є інвестиційно привабливими. Особливо на фоні можливого впливу на показники PageRank або ТИЦ. Зокрема, на Блогорідері вже кілька місяців, як немає кода біржі лінків XAP.RU. А це – мінус кілька тисяч нетематичних зовнішніх посилань.

По 23% проголосували за банерну та контекстну рекламу в блогах. І це цілком підвтерджує їхні можливості. В локальних умовах нашої країни, звісно, кращим вибором виглядає банерна реклама, оскільки її CTR у блогосфері на порядок вищий, ніж при розміщенні контексту. Але найголовніший фактор у цьому питанні – це по-перше, місце розміщення банеру, та, по-друге, його тематика. Тільки вдалі макети приноситимуть прибуток. На інші ніхто не буде звертати увагу. Немає сенсу також класти на сайті про кіно банер, що рекламує підшипники для автомобілів :)

17% підтримали варіант платні пости. Попри всю свою суперечність, цей метод також є досить ефективним при виборі реклами у блогах. Однак, як показали численні дискусії в українській блогосфері, що тривали місяць тому, до розміщення платних постів треба підходити вкрай серйозно та систематично. Рекламодавцям потрібно ретельно відбирати блоги для таких матеріалів, оскільки схожість тематик тут важить набагато більше за все інше. Без цього відвідувачі просто оминуть увагою запис, навіть не почавши його читати, як би вдало він не був складений.

9% обрали інші варіанти реклами у блогах, яких, до речі, не так вже й багато. Все буде залежати лише від оригінальності та креативності рекламодавців або ж самих авторів блогів.

В цьому голосуванні взяли участь 115 людей. А нещодавно на сайті стартувало нове опитування, питанням якого є “Чому ви ведете блог?”. Дивимось, обираємо, голосуємо. А за деякий час знову будуть підведені підсумки. Успіхів вам у блоговеденні!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*