Переваги унікального контенту

Очі багатьох блогерів-початківців просто-таки загораються від щастя, коли вони усвідомлюють безмежність інтернету та можливість збирати на своєму приватному блозі, який щойно відкрився, всю найцікавішу інформацію, яка лиш буде знайдена в процесі веб-серфінгу. Однак не варто спокушатися такою можливістю – копіювати чужі тексти і без жодних докорів совісті публікувати їх у своєму блозі, нехай і з посиланням на джерело (що, на жаль, робиться вкрай рідко) – це не найкраще, на що ви здатні. Далі я спробую описати ключові переваги унікального контенту – такого, який ви напишете самі від першого до останнього слова.Переваги унікального контенту

 

1. SEO-ефект. Особам, котрі також впадають в екстаз при слові SEO-просування, мало би бути відомо, яким є ефект від копіювання чужих текстів. Якщо ви досі не знаєте, то я вам перекажу вітання від Олега Мішина, спеціаліста по SEO. Загалом масове копіювання не несе аж занадто серйозний ефект, однак:

  • контент, який ви “стягнете” у когось і опублікуєте в себе, може просто-напросто не індексуватися пошуковими машинами, тобто результатом ваших дій буде нуль – бублик. Всі ваші старання по діям з Ctrl+C|Ctrl+V не матимуть ніякої користі, бо скопійовані матеріали не відображатимуться в результатах пошуку, хай навіть як добре вам вдасться просунути ваш сайт.
  • а особливо нахабних особистостей пошуковик Яндекс може взагалі забанити, тобто припинити індексацію сайту

search engines duplicate content

Одним словом, у пошукових компаніях давно всім заправляють роботи, тому не раджу вам вдаватись до копіпасту – якщо людину ще якось можна було обдурити, то з машинами таке не пройде.

Унікальний контент – це благодатне поле для пошукових ботів, тому вони з радістю прийдуть на ваш сайт навіть без запрошення і проіндексують все до останньої букви. А якщо ви їм особливо сподобаєтесь – то й розмістять ваш сайт на високому місці у результатах пошукових запитів.

2. Користь для відвідувачів. Погодьтесь, рано чи пізно ваші відвідувачі дізнаються, що матеріал був написаний не вами, і, якщо про це не було зроблено відповідних позначень на початку чи в кінці тексту, вам загрожуватиме повний крах авторитету. А це далеко не найкраща стратегія, якщо ви плануєте розвивати свій сайт у довгостроковій перспективі. Та і якою може бути користь від скопійованого матеріалу для кінцевого споживача? Перш за все поставте себе на його місце, і ви дізнаєтесь, чи справді це видається таким цікавим – класти на свій сайт чужі матеріали.

Унікальний контент корисний для вашого відвідувача в першу чергу тим, що пишеться саме для нього, а не для когось іншого. Орієнтуючись під час написання на свого відвідувача, “споживача” інформації, ваша мотивація зросте ще більше, оскільки набагато приємніше усвідомлювати, що ти пишеш текст для людиин, а не для пошукового бота.

3. Першоджерело. Публікуючи свій матеріал вперше, ви отримуєте шанс стати цитованим, шанс на успіх. Адже якщо ваш текст сподобається аудиторії, то вона з радістю ставитиме посилання на вас у своїх блогах чи інших засобах самовираження. І, таким чином, вага вашого новоствореного матеріалу лише збільшуватиметься з часом.

4. Совість. Звісно, тут багато з вас цинічно посміхнеться, мовляв, яка там совість, про що тут можна говорити. Але я не буду закликати слухати голос своєї совісті – вона і так любить ховатися. Скажу лише наступне: що приємніше – почувати себе творцем, Автором з великої букви, майстром слова, чи користуватися чужими матеріалами, викладаючи їх у себе на сайті, немов уживані джинси з сміттєвого баку? Навряд чи комусь буде приємно усвідомлювати вторинність своїх можливостей. Якщо ви не здатні творити новий матеріал – то краще взагалі не займатися цим, аніж нахабно ставити своє ім”я під чужими матеріалами. Мораль у цьому питанні понад усе.

На сьогодні все. Залишайтесь чемними людьми, творіть, шукайте натхення – і ваша праця повернеться вам безмежною вдячністю та теплими словами від ваших читачів. Успіху!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*