Чому не Firefox?

Чимало обізнаних у цьому ділі людей задають собі це питання щоразу, коли знаходять у своїх друзів, знайомих, чи просто в громадських інтернет-кафе браузер Internet Explorer 6.0 (або, ще гірше, 5.0). Не будемо зараз розводити дискусії про його переваги/недоліки, холіварити та сварити тих, хто ним користується. Подумаймо над питанням: а чому вони його обрали? Чому не Firefox? Чому не Opera?
“Зачем я буду е*ать себе мозги с ними [Opera&Firefox]? Internet Explorer открывает все нормальные сайты, он более стабильный. А Mozilla и Opera более конфликтные”
Саме так відповів мені системний адміністратор одного з інтернет-кафе на запитання, чому він не хоче покласти на всі комп”ютери альтернативні браузери. В чому їх конфліктність, я так і не зрозумів. Проте ясно стало одне - абсолютній більшості користувачів інтернету поки що начхати на альтернативні браузери. Справді, навіщо “е*бать себе мозги” з установкою Firefox’a, якщо ІЕ і так відкриє їхні улюблені знайомства на Mail.ru?
Поглянемо на статистику
Саме в цьому і є найгостріша проблема. В країнах Європи браузер Firefox набирає все більшу популярність.
Зокрема, як ви це можете бачити на графіку, за рік (09.2006 - 09.2007) його доля на ринку браузерів Європи збільшилась на понад 6%. Хоча це не є аж таким великим показником, проте несе позитив. Радують також світові тенденції.
Позитивний прирост відчутний у всіх регіонах. Проте Україна на жаль ніяк не оцінить всі переваги браузера Firefox. Рівень його використання в країні коливається від 15% до 17% за місяць.
Переглядаючи цю статистику, хочеться зазначити, що найбільше Вогнелиса використовують у країнах певного типу. Я б назвав цей тип “прогресивна демократія”. Словенія, Польща, Словаччина, Фінляндія, Ірландія, Естонія - ці країни не так давно вступили до Європейського Союзу і крок за кроком наближаються до високого рівня життя. Рівень інтернетизації цих країн надзвичайно високий - від половини і більше населення знає користуватись інтернетом. І, судячи з графіків, не тільки через Internet Explorer. Отже, комп”ютерна освіта там стоїть значно вище, ніж в Україні. В той час у нас половина населення нормально реферат не зможе знайти за допомогою інтернету (про ті незначні відсотки, котрі взагалі з мережею не знайомі, я мовчу…). Хоча з кожним роком кількість інтернет-користувачів збільшується (за статистикою Бігміра, щомісяця розмір української аудиторії складає більше 6 млн. чоловік), а запити до розважальних сайтів зменшуються, освітній рівень самих користувачів залишається невеликим. Я не кажу про будь-які технологічні забаганки, я кажу про рівень досвідченого користувача. Поки українець не буде нормально знати, як поводитися в інтернеті, “шо воно таке”, і що таке комп”ютер взагалі, то і про відсотки браузера Firefox можна й не думати. Тому думка системного адміністратора, висловлена на початку цього запису, якраз найвлучніше характеризує той стан, в якому зараз є українські користувачі. На жаль. Можу лише додати, що це має хіба що примусити розробників відкрити очі на стан справ і оптимізувати саме завантаження і встановлення браузера. Чимала кількість з тих, хто завантажив exe-файл, тільки один раз глянули, що це таке. А тому треба зробити установку якнайпростішою для користувача (хоча вона зараз саме такою і є), а ще краще - донести до людей думку про переваги альтернативних браузерів над застарілим Internet Explorer. Треба це зробити. Переповісти своїм друзям та знайомим в Україні, що в них ще залишився вибір. Вибір між безпекою, зручністю, швидкістю та абсолютною протилежністю цьому всьому. 51% України, котрий ще досі користується вчорашнім. Перекажете? hellveen, спеціально для Блогорідера. П.С. Буквально кілька днів тому вийшла перша бета-версія нового Firefox 3 (Gran Paradiso). П.С.С. Чекайте незабаром: рекламна кампанія в підтримку Firefox. Використано матеріали:XiTi Monitor
Popularity: 32%
Оціни статтю:
Вам сподобається:

Сподобалась стаття?
Підпишись на оновлення через RSS (?) або e-mail.




Листопад 21 2007 @ 14:42 Оціни:
0
0
з такою роботою сторінок голосування там ще хтось таки голосує? я дивуюсть
Листопад 21 2007 @ 14:44 Оціни:
0
0
Що ви мали на увазі?)
Листопад 21 2007 @ 14:53 Оціни:
0
0
Надія Баловсяк напевне користуэться експлорером

чесно кажучи я тільки за мозілу, в крайньому випадку за Оперу. А експлорер взагалі б знесла якби могла
Листопад 21 2007 @ 16:42 Оціни:
0
0
Мда, в мене та ж проблема. Всі користуються Оперою або ie. Я навіть незнаю, як можна щось робити з ie. Коли верстаю сайт, то в Опері та Файрфоксі все в порядку, а в ie все з’їхало. Я раніше користувався ним(як тільки поставив інет), потім Оперу попробував, а тепер Firefox’а ні на що не поміняю
На даний момент всім встановлюю і рекомендую любиму Mozilly 
Листопад 21 2007 @ 22:17 Оціни:
0
0
Посміхнуло, про прогресивну демократію))) та високий рівень життя. Це дійсно має “виливатися” у виборі браузера;)
Якщо чесно, то також задавався собі цим питанням стосовно вибору “свого” оглядача. Хоча й вибираю серед Опери та Лисички. Дуже подобаються і той, і іншій. Зараз на мойому компі з браузери: Опера, Лисиця, Safari (моє відкриття 2007=))), а ну і IE - нікуди від нього не дітися:\…
Кожен по своєму цікавий.
Юзаю Оперу за щалену щвидкість заватаження сторінок, за можливість “на льоту” міняти редими “з малюнками\без”
Лисичка просто таки звабила мене своєю можливістю до розшмрення. Кожен ладен зробити з цього браузеру саме свій;). Купа надстройок, віджетів, плагінів. Ще й чудова якість роботи.
Safari. Дійсно відкриття для мене. Дуже швидко грузить сторінки (певно на ряду з Оперою). Гарна зручність. Коротше, Apple знає що робить;). Про IE мовчу, ба до стандартів не привчився;)).
Коротше, якщо постає питання вибору, то це або ОПЕРА або ВОГНЕЛИС. Обидва дуже гарні та зручні.
Листопад 21 2007 @ 22:31 Оціни:
0
0
Гарні думки, але справа не в тому хто краще/гірше, а чому люди й досі використовують ІЕ, а не альтернативні браузери.
Листопад 22 2007 @ 1:36 Оціни:
0
0
ги
Надія Баловсяк не користується ІЕ. Бо це Надія Баловсяк.
Сергію, у мене не відобразились форми голосування. жодна. ні вдень, ні зараз.
Firefox, Mozilla, Flock. Ніде.
Листопад 22 2007 @ 18:42 Оціни:
0
0
мозілла найкращий варіант для ІТшніка)
Листопад 23 2007 @ 0:38 Оціни:
0
0
Останнім часом відкрив для себе… Netscape Navigator! Це вже далеко не той монстр 4.7, якого ще можна було знайти в інтернет-клубах року так 2000. Версія 9 - це клон Firefox 2, оптимізований під проц проти пам’яті. Тобто пам’яті NN жере менше, відкривається навіть дещо швидше, при цьому трохи інтенсивніше юзає CPU. Найцікавіше, що браузер повністю інтегрується з Firefox (юзає спільні закладки, наприклад - як Maxthon з IE), підтримує ті самі розширення addons.mozilla.org, щоправда, їх під нього треба ставити ще раз, але це навіть зручно - можна мати два браузери з різними наборами розширень, один легкий для швидкого серфінгу, інший начинений функціоналом для патрання сторінок тощо.
Листопад 23 2007 @ 0:52 Оціни:
0
0
Як бачимо з коментарів, у кожного свій погляд. Я ставив Фаєрфокс не тому що, іє глючив - тому що він(фф) був простіший. П*ять кнопок, адресна стрічка та таби - все що було тоді було потрібно.
Мій дід використовує останній іє, сьомий. Не скаржиться. Дійсно, якщо працює - чом би й ні? Складається враження, що автор сприймає іє як якийсь фашистський непотріб))
Листопад 23 2007 @ 17:19 Оціни:
0
0
Той адмін не їбе собі мозги тільки тому, що їх в нього просто нема. А ше нема мозгів у власника інтернет-кафе, бо такі заявки адміна — це тільки пониження доходу.
Інтернет-кафе — це заклад не для адміна, а для клієнтів, тому потрібно робити те, за що клієнти платять гроші. І задача адміна швидко і якісно робити то.
Коли я йду в інтернет-кафе, то мені похуй, яким браузером користується адмін, мені похуй, чи є взагалі в того кафе адмін, мені похуй, як браузери відображають сторінки, — я хочу, щоб там був мій улюблений браузер, і за це я готовий платити гроші.
Листопад 25 2007 @ 12:38 Оціни:
0
0
Бо IE - це і є фашистський непотріб. Як правило, його юзають: 1) бо іншого не знають; 2) через нав’язану корпоративну політику; 3) через таких от адмінів; 4) через наявність “нестандартних” сторінок або (троянських) ActiveX; і тільки в останню чергу - за свідомим вибором:(.
Листопад 25 2007 @ 17:57 Оціни:
0
0
Причому тут фашисти?
Листопад 26 2007 @ 8:33 Оціни:
0
0
А придивіться уважніше до емблеми Office, вона містить посередині свастику. Є ще купа приколів на цю тему. Ein Komputer, ein Sistem, ein Brauser und 640 Kilobeiten fur Alles!
Листопад 26 2007 @ 21:34 Оціни:
0
0
1. робота - виключно іе- коропоритивна ліцензія і політика
2. дома - фф, хоча є і іе і опера. але привик до фф. навіт ьсай тмій тільки під ним коректно відображається:))))))))
Січень 16 2008 @ 18:24 Оціни:
0
0
Згоден, що IE не найкращий браузер, але нажаль в Mozilla i Opera, глюків теж предостатньо. Наприклад, Опера неможе нормально працювати з деякими сервісами Гугл, а Мозілла у мене взагалі почала, злітати після розширення функціональності. Це при тому, що Віндовс стоїть менше 1 тижня.
Січень 16 2008 @ 18:27 Оціни:
0
0
Ну спробуй повідключати деякі розширення по черзі, переглянути для них оновлення так і для самого браузера оновлення.
В мене ФФ стоїть з набором розширень, і нічого не глючить. ФФ може бути несумісний з дуже малою кількістю програм.
Січень 16 2008 @ 18:33 Оціни:
0
0
“Бо IE - це і є фашистський непотріб.”
Не можу погодитись із такою заявою. Наприклад, на Windows Vista - IE7, працює значно стабільніше ніж мозілла, єдиною проблемою експлорера є деяка повільність, в той час як на мозіллі, взагалі працювати не можливо :о(
P.S. І не треба “гнати” на фашистів. У них в країні був порядок. За 27 років поки Бенітто Мусоліні був при владі в Італії було виконано 8 смертних вироків, і всі по кримінальних справах. А населення країни вироста в двіччі.
P.P.S. А німці були - “націонал-соціалістами”, тобто фактично вірними ленінцями-сталінцями. Тільки з уклоном в німецький шовінізм, на відміну від СРСР, де шовінізм був - російський.
Січень 16 2008 @ 18:35 Оціни:
0
0
Можливо. Але в мене дуже багато програм стоїть, як визначити з котрою конфлікт? Методом інженерного тику, дуже багато часу протрібно :о(
Січень 16 2008 @ 18:38 Оціни:
0
0
Ну взагалі-то я з власного досвіду знаю лише одну програму, з якою ФФ повністю несумісний - це розширення Prio для Диспетчера Задач, яке робить його супер-функціональним. Після його видалення браузер запрацював нормально.
ІЕ7 - ще тормознутіший ніж ФФ. Краще, звісно, ніж ІЕ6, але все одно так собі, середнячок, у порівнянні з Вогнелисом і Оперою.
І очму це на Вісті неможливо працювати з Файрфоксом?
Вам, до речі, буде корисним сайт http://upgradebrowser.org.ua/
Січень 16 2008 @ 18:45 Оціни:
0
0
Бо він в мене вилетів на третій день роботи, і дотепер нічого не можу зробити :о(
Працює кілька хвилин і злітає без лишніх базарів…
Січень 16 2008 @ 18:48 Оціни:
0
0
Ну то почніть все спочатку - видаліть прграму повністю (якщо треба, то запишіть які у вас були ще розширення) а потім заново проінсталюйте останню версію. Все повинно працювати…
http://mozilla-europe.org/uk/ - тут можна скачати останню версію
Січень 16 2008 @ 18:54 Оціни:
0
0
Спробую. Дякую.
Січень 16 2008 @ 19:12 Оціни:
0
0
“Вам, до речі, буде корисним сайт http://upgradebrowser.org.ua/ :)”
Перепробував вже, мабуть, усі відомі браузери. Але, все-одно, дякую.
Січень 16 2008 @ 21:31 Оціни:
0
0
А мені подобається сафарі
Січень 16 2008 @ 21:34 Оціни:
0
0
Цікаво чим саме?
Січень 16 2008 @ 21:39 Оціни:
0
0
А я перейшов на Linux
Березень 28 2008 @ 23:11 Оціни:
0
0
Поставил себе firefox и забыл про вирусы.
Червень 17 2008 @ 14:27 Оціни:
0
0
а я користуюся оперою. Зараз от 9.50. налаштовую скін - замість чорного класичний синій, мову - поки що російска,поки мангуст пише 9.50 українську. Була 9.27. Тому що найшвидша і найзручніша. Мало не єдині (проте СТРАШЕННІ! ;-( ) ГЛЮКИ: не працює опера із флешем (десь і 9.20 версії, раніше працювала!) і ДУЖЕ погано (вилітає тупо!) працює із торентом…
Тому для флеша користуюся фф, для торента або гемор під оперу в лінуксі, або не гемор у вісті опера, там, до речі, опера із флешем товаришують! Переписка із розробника з Осло поки що нічого не дала! ;-(
Може когось іншого послухають…
Зараз на Лінуксі. Ще користуюся сафарі (суперброузер!) під Вістою, оскільки під Вайном у Лінуксі фактично не працює, хоча і запускається…. інші бровзери не використовую, бо не дотягують до рівця цих відомих. ІЕ 7 для сайтів, що заточені ВИКЛЮЧНО під нього…
Липень 13 2008 @ 13:30 Оціни:
0
0
Пишу зараз з Firefox 3. Чудова річ. Став ще кращим. Швидше працює, досить стабільний - за декілька тижнів після заміни бети на версію-реліз, жодного вильоту. Доволі велика кількість доповнень та тем в найближчий час вже будуть сумісними з новою версією. До того ж компанія подарувала чудовий флешмоб під час дня завантажень :).
Сам то він швиденько встановлює і виловлювати іх потім неприємне завдання. А так завантажив про всяк випадок, а потім встановив. Інтернет в мене дуже швидкий, тому коли іноді переставляєш систему завантаження всіх доповнень та тем, що були до цього, потребує багато часу та терпіння.
До цього користувався Firefox 2 вже роки так з два-три вдома. На роботі тоді користувався Opera - машина була не лише моя, тому зійшлись на браузері, що нас обох влаштовував.
Хоча й під Linux, однак для швидкого тестування робочих проектів вимушений тримати у себе ще й IE під wine. Opera вдома тримаю для роботи, і для того щоб зберігати при завантаженні теми та доповнення для Firefox
А так цілковито згоден, що вогнелис найкращий. А гіршим за всіх э IE, особливо до 7ої версії, хоча й вона особливо нічого не змінила.
Липень 13 2008 @ 14:28 Оціни:
0
0
Дякую за змістовний коментар
думаю, вогнелис вас і надалі не розчарує)